Program

                                                                       

                                                                          

                               

Moderatorka konferencji Hotel Meeting

Elżbieta Nitsze

Dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie

Elżbieta Nitsze

Jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.

W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.

Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez „Hotelarza” i Horwath HTL. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell’s School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League.

Loża ekspertów

Grażyna Kowalczyk

Hotel Narvil Conference & Spa

Grażyna Kowalczyk

W hotelarstwie pracuje od ponad 30 lat. Rozpoczynała w latach 80-tych w hotelach sieci Orbis, a potem Accor. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery hotelarskiej od stanowisk recepcyjnych przez funkcje zarządcze. Wykształcenie zdobyła w szkole hotelarskiej przy ul. Krasnołęckiej w Warszawie a studia o specjalności Zarządzanie i Marketing w Polish Open University.
W latach 2001-2011 pełniła funkcję Dyrektora Generalnego Hotelu Mazurkas**** a potem MCC Mazurkas Conference Centre.
W 2011r. wygrała konkurs na Dyrektora Generalnego Hotelu Narvil Conference & Spa**** w Serocku. Uczestniczyła w procesie pre-openingu wprowadzając hotel na rynek i odpowiadając za koncepcję i strategię kreacji marki Hotelu Narvil Conference & Spa**** na rynku. Pełni funkcję Dyrektora Generalnego i Członka Zarządu, odpowiada za całokształt zarządzania Hotelem Narvil w Serocku. Hotelarz Roku 2014.

 

 

 

 

Program godzinowy

8:30 – 9:30

Rejestracja uczestników

Kawa, herbata, przekąski Część wystawiennicza – foyer

9:30 – 10:40

Blok I

Sala konferencyjna

Elżbieta Nitsze

Dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie

Prezentacja otwierająca konferencję

Elżbieta Nitsze

Jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.

W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.

Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez „Hotelarza” i Horwath HTL. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell’s School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League.

Małgorzata Dankowska

Partner TPA Poland

Zmiany w podatkach – czy obejmują też hotele?

Zmiany w podatku u źródła

Podatek Minimalny od nieruchomości komercyjnych

Zmiany w rozliczaniu firmowych samochodów

 

Małgorzata Dankowska

Partner odpowiedzialna za zespół ds. nieruchomości oraz warszawską praktykę podatkową TPA Poland.

Małgorzata specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym i restrukturyzacyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to połączenia, likwidacje czy wymiany udziałów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych.

Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”, „Podatki w hotelarstwie” oraz „Inwestycje instytucjonalne w polskim PRS„, „Rewolucja w CIT„, a także „Przewodnik po dokumentacji cen transferowych 2017„.

Prelegentka na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej. W 2013 roku została wyróżniona drugim miejscem w rankingu Dziennika Gazeta Prawna w kategorii najlepszych doradców podatkowych w zakresie fuzji i przejęć. Dodatkowo na swoim koncie posiada tytuł Women in Tax leaders.

Małgorzata jest licencjonowanym doradcą podatkowym. Członkini IFA (International Fiscal Association) oraz Stowarzyszenia REIT Polska. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, a także Studia Podyplomowe z zakresu prawa podatkowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także studium w zakresie księgowości.

 

 

 

Renata Kusznierska

Selina

Marka hotelowa Selina – filozofia, pomysł, plany rozwoju w Polsce

 

Renata Kusznierska

Renata Kusznierska ma 18-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych w obszarze zarządzania, wynajmu, doradztwa strategicznego, w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2003 roku, pracowała na stanowiskach dyrektorskich, w międzynarodowych firmach takich jak, DTZ, Carrefour, Savills oraz Cushman & Wakefield. Oprócz zarządzania nieruchomościami oraz aktywami, była odpowiedzialna m.in., a także za strategię rozwoju sieci handlowych w Polsce. Renata posiada wyższe wykształcenie, ukończyła studia z zarządzania nieruchomościami na WSGN i wyceny nieruchomości na Sheffield Hallam University

 

 

 

10:40 – 11:10

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski Część wystawiennicza – foyer

11:10 – 12:40

Blok II

Sala konferencyjna

Małgorzata Pioszyk

Trener We Do Hotels

Jak efektywnie szkolić pracowników recepcji, aby mieć więcej rezerwacji bezpośrednich?

Czego się dowiesz?

1. Jak zrobić sprzedażowy audyt pracy recepcji.
2. Parametry zwiększania rezerwacji bezpośrednich.
3. Etapy procesu sprzedaży telefonicznej.
4. Jak szkolić pracowników recepcji.
5. Feedback jako narzędzie budowania zaangażowania.
6. Analiza efektów i wnioski.

Małgorzata Pioszyk

Trener z wieloletnim doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels w tym między innymi szkolenia We Do Efektywna Recepcja, We Do Efektywny Lider, Hotel Marketing Menadżer.

Absolwentka międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera. Certyfikowany trener „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Pasjonatka komunikacji i rozwoju osobistego.


We Do Hotels – firma szkoleniowo – doradcza, która wspiera hotelarzy w efektywnym zarządzaniu hotelem. Nasze działania opieramy o trzech filarach: strategia, marketing, szkolenia. Wprowadzamy na rynek nowe hotele i pomagamy już istniejącym obiektom zapełnić się nawet w niskim sezonie.

Panel dyskusyjny

Edukacja i szkolenia w hotelarstwie – moderuje Elżbieta Nitsze

Martyna Mazurek

Prezes zarządu Grupy Molo

Panel dyskusyjny:

Edukacja i szkolenia w branży hotelarskiej. Dlaczego, gdzie i jak szkolić siebie i swoich pracowników.

 

Martyna Mazurek

 


Z branżą hotelarską związana od 10 lat. Przeszła wszystkie szczeble w hotelarstwie zaczynając od recepcji kończąc na objęciu funkcji prezesa zarządu i dyrektora sprzedaży w Grupie Molo. Od trzech lat pod jej skrzydłami rozwijają się Hotel Magellan*** oraz Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Molo.

Jest wykładowcą na kierunku Turystyka i rekreacja w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Zajęcia przez nią realizowane związane są przede wszystkim z zarządzaniem, troską o klienta, marketingiem oraz rozwojem sprzedaży w hotelu. W tym roku zaczyna nowy projekt edukacyjny jako pomysłodawczyni i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie”. Planuje również kolejne działania edukacyjne wspierające rozwój branży hotelarskiej. Pasja do nauczania rozpoczęła się w 2015 roku od zdobycia stopnia trenerskiego.
Dodatkowo pełni funkcję prezesa zarządu w Fundacji Wspierania Przedsiębiorczości i Nauki PIN oraz w Funduszu Wsparcia Kreatywności.
Poza pracą interesuje się duchowym rozwojem człowieka, psychologią a w wolnym czasie uwielbia biegać i podróżować.

Anna Nowakowska

strefaMICE.pl

Panel dyskusyjny:

Edukacja i szkolenia w branży hotelarskiej. Dlaczego, gdzie i jak szkolić siebie i swoich pracowników.

Anna Nowakowska

Z branżą eventową i hotelarską związana od ponad 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka.
Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym od początku istnienia aż do grudnia 2017r. sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Twórca projektu edukacyjnego Studium Event Management na Wydziale Zarządzania współtworzonego Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiedzialna za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych z zakresu event managementu w tym m.in. z AWF Warszawa, UE w Krakowie, WSTiE w Suchej Beskidzkiej oraz CKP w Łodzi. Autorka programu studium oraz licznych szkoleń z dziedziny event managemnt, event marketing oraz MICE Venue Management.
Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.
Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna również za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering w tym realizacji do 1500 osób. Przez 6 lat związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Tworzyła strategię sprzedażową i marketingową już na etapie budowy obiektu i pre – openingu.
Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży.
Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań oraz szerokorozumianą branżą eventową i hotelarską.
Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, hotelarstwa oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu.
Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych.
Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016
Wyróżniona tytułem Ekspert podczas konferencji Hotel Meeting 2018
Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” i Top Event FBE 2016 (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief).
Członek Rady Etyki branży eventowej.
Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.
Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej i hotelarskiej – www.strefaMICE.pl Doradza lokacjom jak współpracować z branżą MICE.

Blanka Retmańska-Man

Idea Profit

Panel dyskusyjny:

Edukacja i szkolenia w branży hotelarskiej. Dlaczego, gdzie i jak szkolić siebie i swoich pracowników.

Blanka Retmańska – Man 

Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych.
Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM.
Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych.
Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych.
Współautor portalu do rezerwacji online imprez – bookingimprez.pl.
Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych.
Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea.
Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych
Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.
Z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami.
Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.
„Jestem dumna z tego, że mogę przyczynić się do rozwoju branży eventowej”.

12:40 – 13:30

Przerwa obiadowa

Restauracja hotelowa

13:30 – 15:00

Blok III

Sala konferencyjna

Panel dyskusyjny

Zarządzanie personelem – moderuje Elżbieta Nitsze

Anna Pastilenz

Hotel Szafir

Panel dyskusyjny:

Zarządzanie personelem. Jakie problemy są, każdy wie. Porozmawiamy o tym jak sobie z nimi radzić. Jak skutecznie rekrutować, angażować pracowników, powstrzymać rotację i jak zwalniać z klasą.

 

 

 

 

 

 

Anna Pastilenz

 


Anna Pestilenz to hotelarz z wykształcenia i pasji. Założycielka i właściciel Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze. Od ponad 20 lat pracuje w branży turystycznej jako prywatny inwestor.
Gościnnie wykłada na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku gdzie od tego roku zasiada w Radzie Programowej WSTiH w Gdańsku. Specjalista z zakresu zarządzania i marketingu. Kobieta która stawia na relacje i najwyższą etykę w biznesie.
Laureatka wielu nagród np. Ambasadorka Marki z Klasą, Lwica Biznesu 2015, Kobieta Sukcesu 2016, Diamenty Kobiecego Biznesu 2017, laureatka Plebiscytu Lady Business Awards.
Od wielu lat działa społecznie organizacjach jak Towarzystwo Miłośników Jastrzębiej Góry, Lady Business Club. Charytatywnie wspiera działalność Stowarzyszenia Niepełnosprawnych „Radość Życia” oraz Fundacji „A kogo” Ewy Błaszczyk. Prywatnie zakochana w podróżach, książkach i muzyce Ani Dąbrowskiej.

Aneta Lewandowska

Sofitel Warsaw Victoria

Panel dyskusyjny:

Zarządzanie personelem. Jakie problemy są, każdy wie. Porozmawiamy o tym jak sobie z nimi radzić. Jak skutecznie rekrutować, angażować pracowników, powstrzymać rotację i jak zwalniać z klasą.

Aneta Lewandowska / Sofitel Warsaw Victoria

 

Z upodobania i wykształcenia Hotelarz. Związana z branżą hotelarską Warszawy ponad 17 lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelach w segmencie ekonomicznym jako recepcjonistka w Ibisie na warszawskiej Pradze. Awansując potem kolejno od Szefa Recepcji do Dyrektora Generalnego. Od 2014 roku związała się z siecią Mercure poprzez objęcie stanowiska Dyrektora Operacyjnego w hotelu Mercure Warszawa Grand.
W kwietniu 2018 dołączyła do zespołu legendarnego Sofitel Warsaw Victoria i aktualnie pełni obowiązki Dyrektora Generalnego tego hotelu.
W zarządzanych obiektach tworzy atmosferę, w której goście są zadowoleni, a pracownicy czują się docenieni, co ma bezpośrednie przełożenie na ich sukcesy ekonomiczne.
Lider projektów z zakresie sprzedaży oraz rozwoju kompetencji pracowniczych.
Absolwentka International Hotel Management na Uniwersytecie Łódzkim, Nauk Politycznych w Wyższej Szkole Humanistycznej, a także Hotelarstwa w Wyższej Szkole Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki oraz wielu branżowych programów rozwojowych.
Najmocniej na świecie kocha swoją rodzinę, a zaraz potem pracę. Wolny czas wykorzystuje przez cały rok na podróże, a zimą na ukochany sport czyli jazdę na nartach.

Paulina Kołodziejczyk

Leonardo Royal Warsaw Hotel

Panel dyskusyjny:

Zarządzanie personelem. Jakie problemy są, każdy wie. Porozmawiamy o tym jak sobie z nimi radzić. Jak skutecznie rekrutować, angażować pracowników, powstrzymać rotację i jak zwalniać z klasą

 


Paulina Kołodziejczyk


Hotelarz z pasji i wykształcenia. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, gdzie ukończyła Ekonomię międzynarodową ze spacjalizacją Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw. 11-letnie doświadczenie w branży zdobyła w grupie Carlson Rezidor rozpoczynając przygodę w 5* hotelu Radisson Blu w Krakowie, następnie Project Manager i Rooms Division Manager w 4* Radisson Blu Sobieski w Warszawie. Jej najważniejsze projekty to budowanie zespołów, którymi optymalizuje bieżące procesy, a wszystko po to, aby serwowali gościnność z największym zamiłowaniem, na najwyższym poziomie, generując dodatkowe zyski, budując fantastyczną atmosferę. Nominowana do nagrody Young Leader of the Year 2012, wyróżnionych 3 Pracowników Roku w jej zespołach. Obecnie Dyrektor Generalny pierwszego w Polsce hotelu Leonardo Royal Hotel Warsaw. Osobowość lidera, zamiłowanie do zmian i inicjatyw, gwarantuje sukces nawet w najtrudniejszych warunkach. Miłośniczka podróży, zakochana w Hiszpańskich tapasach, i pastach Toskańskich, aktualnie odkrywa uroki Warszawy.

Prezentacja

Magdalena Żelech

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Grupa Arche

Marta Pakieła

Kierownik ds. Rozwoju Rynku w Grupie Arche

Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?

Case study

 

Negatywny wizerunek marketingu postrzeganego jako koncepcja kreująca nowe potrzeby i nakłaniająca klientów do zwiększania konsumpcji spowodował, że marketing wydaje się sprzeczny z ideą rozwoju zrównoważonego i społecznej odpowiedzialności biznesu. W studium przypadku przedstawimy, czy rzeczywiście tak jest i czy stosowanie działań marketingowych jest rozbieżne z celami rozwoju zrównoważonego. Pokażemy, że realizowanie przez firmę społecznej odpowiedzialności biznesu nie jest sprzeczne z jednoczesnym podejmowaniem działań marketingowych, a marketing nie jest sprzeczny z koncepcją CSR.

Magdalena Żelech

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży, a od ponad 13 związana jest z branżą turystyczną. Umożliwiło jej to zdobycie kompetencji z zakresu sprzedaży bezpośredniej, prowadzenia projektów dla największych korporacji oraz zarządzania, w tym motywowania i szkolenia zespołów sprzedaży. Dotychczas odpowiadała za działania sprzedażowe na stanowiskach kierowniczych w następujących podmiotach: Haxel Events & Incentive, touroperatora Exim Tours, MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, a ostatnie 5 lat była związana z Grupą Zdrojowa Invest&Hotel, najpierw na stanowisku kierownika sprzedaży konferencji, awansując na dyrektora sprzedaży konferencji, a następnie na dyrektora sprzedaży aktywnej.


Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i licznych szkoleń personalnych. Mediator. Autorka bloga Hotelokracja – o zarządzaniu w hotelach, sprzedaży, prawie i eventach. Praktyk branży MICE.


Z języków obcych posługuje się angielskim. Jej pasją jest życie a szczególności człowiek i relacje międzyludzkie. Wiedzę biznesową łączy z podejściem humanistycznym i holistycznym.

 

 

 

Marta Pakieła

Posiada ponad 20 letnie doświadczenia w różnych obszarach i segmentach pozyskiwania klientów oraz obsłudze klienta branży eventowej, marketingowej i turystycznej, także po stronie klienta. Ostatnie trzy lata związana była z Grupą Zdrojowa Invest &Hotels jako Kay Account Manager &New Business Manager gdzie zyskała szerokie kompetencje hotelarskie. Wcześniej realizowała działania w zakresie produkcji eventów, czy działań marketingowych o różnym charakterze. Firmy z którymi była związana to Polkomtel, Carlsberg, GTO Communications, Machina Press, Cinema Film Publishing.

Absolwentka Psychologii Klinicznej na SWPS. Z języków obcych posługuje się angielskim. W czasie prywatnym lubi spędzać aktywnie czas z rodziną, a jej życiowa pasją jest motoryzacja. Ostatnio próbuje swoich sił jako dziennikarka motoryzacyjna.

 

15:00 – 15:20

Przerwa kawowa

Kawa, herbata, przekąski Część wystawiennicza – foyer

Ania Amsolik

Hotelike.pl

Jak docierać z reklamą do potencjalnych gości?

 

Dlaczego warto reklamować się do osób, które już nas znają?

Możliwości Google Analytics – jak tworzyć grupy reklamowe z segmentów w Google Analytics.

Grupa docelowa – podobni do – jak to działa? Facebook/Instagram oraz Google.

Jak wykorzystać do remarketingu dane gości, które posiadamy (wraz ze zgodą na ich przetwarzanie)

Typowy remarketing czyli reklamowanie się do osób, które odwiedziły stronę www (oraz konkretne podstrony)

Reklamowanie się do osób, które wykonały jakieś działanie na naszym Facebooku

 

Ania Amsolik

 

Absolwentka Akademii Morskiej w Gdyni, kierunek Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich.

Swoją poważną przygodę z marketingiem i sprzedażą w hotelarstwie rozpoczęła w 2008 r. w hotelu Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa, któremu pomagała od etapu pre-openingu przez 4 kolejne lata. Pełniła również funkcję Sales Managera w czterogwiazdkowym Hotelu Haffner w Sopocie oraz Kierowała Działem Marketingu i Sprzedaży w gdyńskim butikowym hotelu Quadrille.

Od 2016 r. jest niezależnym doradcą marketingowym dla branży hotelarsko-gastronomicznej, a także właścicielką Agencji Marketingowej, która świadczy swoje usługi głównie mniejszym obiektom niezależnym oraz restauracjom. Od marca 2017 r. prowadzi bloga o tematyce marketingu i sprzedaży w hotelarstwie: www.hotelike.pl

W 2018 roku podjęła się współpracy z Wyższą Szkołą Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, gdzie wykłada zagadnienia marketingu na studiach magisterskich oraz kursach zawodowych. Jest też autorką kursów online z zakresu wykorzystania nowych mediów w branży HoReCa.

Agnieszka Wołyniec-Ostrowska

OWIW Legal

Adriana Lotolc

OWIW Legal

Zabezpieczenia roszczeń hotelarzy na wypadek zniszczeń dokonanych przez gościa i sposoby dochodzenia odszkodowań

Podczas wystąpienia, odpowiemy na pytanie jak odpowiednio zabezpieczyć prawa właścicieli hotelów na wypadek zniszczeń dokonanych przez gościa hotelowego? Począwszy od ustalenia odpowiedzialności gościa za szkody, zebrania odpowiednich dowodów, aż po relacje z zakładem ubezpieczeń i proces likwidacji szkody. Prelegentki opiszą również sądowe dochodzenie odszkodowania.

Agnieszka Wołyniec-Ostrowska

Adwokat | Partner zarządzający OWIW Legal

Absolwentka aplikacji adwokackiej, doświadczenie zawodowe zdobywała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym – Izbie Ogólnoadministracyjnej. Były Naczelnik w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. Od 2 lat partner zarządzający kancelarii OWIW Legal. Doradza w sprawach prawnoadministracyjnych dużym i małym przedsiębiorcom. W swojej praktyce koncentruje się na kwestiach prawnych związanych z zatrudnianiem, w szczególności z zatrudnianiem i legalizacją pobytu cudzoziemców oraz w roszczeniach opartych na kwestii naruszenia danych osobowych. Czynnie doradza przedsiębiorcom branży HoReCa. Uczestniczy po stronie przedsiębiorców w kontrolach PiP i Straży Granicznej. Autorka kilku publikacji naukowych, publicystka prawna. Wolne chwile poświęca na nordic walking i czytanie dobrych kryminałów

Adriana Lotolc

Prawnik | OWIW Legal

Prawnik, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. W Kancelarii OWIW Legal od początku współpracy wspiera przedsiębiorców w rozwiązywaniu problemów prawnych, w szczególności właścicieli hoteli i restauracji. Zajmuje się szeroko pojętym prawem cywilnym i gospodarczym, aktywnie uczestniczy w wielomilionowych procesach sądowych. Opiekun prawny hotelarzy i restauratorów. Stały ekspert prawny Przeglądu Gastronomicznego. Prowadzi bloga Prawnik w hotelu i restauracji, poświęconego branży HoReCa. Interesuje się sportem. Jest członkiem oficjalnego fan klubu FC Barcelona.

16:20 – 16:30

Zakończenie konferencji

Sala konferencyjna