Hotel Meeting - Gościnność 2.0
CZŁOWIEK I TECHNOLOGIA
CZŁOWIEK I TECHNOLOGIA
TEMATYKA
SKUPIMY SIĘ NA PRZYSZŁOŚCI BRANŻY HOTELARSKIEJ, WPŁYWIE TECHNOLOGII NA GOŚCINNOŚĆ, JAK RÓWNIEŻ NA PRAKTYCZNYCH ASPEKTACH WPROWADZANIA INNOWACJI DO CODZIENNEJ PRACY W HOTELU. NASZYM CELEM JEST ODPOWIEDZENIE NA PYTANIA JAK WYKORZYSTAĆ TECHNOLOGIĘ DO PODNIESIENIA STANDARDÓW GOŚCINNOŚCI, JAK POPRAWIĆ EFEKTYWNOŚĆ OPERACYJNĄ I JAK TECHNOLOGIA WPŁYWA NA RELACJE Z GOŚĆMI.
PROGRAM
NASZ UNIKALNY FORMAT UMOŻLIWIA UCZESTNIKOM WYBIERANIE SPOŚRÓD RÓŻNYCH TEMATÓW I FORM PREZENTACJI, DOSTOSOWANYCH DO ICH INDYWIDUALNYCH POTRZEB I ZAINTERESOWAŃ. PRZYGOTOWALIŚMY DLA WAS 8 INSPIRUJĄCYCH PREZENTACJI, 4 PROWOKUJĄCE DO MYŚLENIA PANELE DYSKUSYJNE, 4 INTENSYWNE DEBATY ORAZ 4 PRAKTYCZNE WARSZTATY. WSZYSTKO POD KIERUNKIEM DOŚWIADCZONYCH HOTELARZY, KTÓRZY CHĘTNIE PODZIELĄ SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI I WIEDZĄ. UCZESTNICTWO W NASZEJ KONFERENCJI TO MOŻLIWOŚĆ ŚWIADOMEGO KSZTAŁTOWANIA SWOJEGO ROZWOJU I ZDOBYWANIA WIEDZY TAM, GDZIE NAJBARDZIEJ TEGO POTRZEBUJESZ.
BUSINESS SPEED DATING
TYDZIEŃ PRZED WYDARZENIEM (8-9 LISTOPADA) ODBĘDĄ SIĘ SZYBKIE, KILKUMINUTOWE SPOTKANIA DOSTAWCÓW Z KUPCAMI Z HOTELI. DLA PIERWSZYCH 30 HOTELI, KTÓRE ZGŁOSZĄ SIĘ UDZIAŁU W SPOTKANIACH, BEZPŁATNE BILETY WSTĘPU NA KONFERENCJĘ ORAZ HOTELOWE XMAS PARTY!
DOSTAWCY ZAINTERESOWANI UDZIAŁEM, MOGĄ SKONTAKTOWAĆ SIĘ PRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY.
PRZESTRZEŃ WYSTAWIENNICZA
TU SPOTKASZ NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ DOSTAWCÓW! NASZA PRZESTRZEŃ WYSTAWIENNICZA GROMADZI REKORDOWĄ LICZBĘ WYSTAWCÓW, OFERUJĄCYCH NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA I PRODUKTY, KTÓRE NAPĘDZAJĄ BRANŻĘ HOTELARSKĄ. TO WYJĄTKOWA OKAZJA, BY SPOTKAĆ NAJLEPSZE FIRMY NA RYNKU, ZAPOZNAĆ SIĘ Z ICH OFERTAMI I ODKRYĆ NAJNOWSZE NOWOŚCI, NIE TYLKO TECHNOLOGICZNE. BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY SZUKASZ INSPIRACJI, CHCESZ NAWIĄZAĆ NOWE KONTAKTY BIZNESOWE, CZY PO PROSTU CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z TRENDAMI – NASZA PRZESTRZEŃ WYSTAWIENNICZA JEST MIEJSCEM, KTÓRE MUSISZ ODWIEDZIĆ!
GRA INTEGRACYJNA
TA UNIKALNA AKTYWNOŚĆ ZOBOWIĄZUJE UCZESTNIKÓW DO ODWIEDZANIA STOISK WSZYSTKICH WYSTAWCÓW I POZNAWANIA OFEROWANYCH PRZEZ NICH ROZWIĄZAŃ. ALE TO NIE JEST TYLKO ZWYKŁA GRA – TO SZANSA NA ZDOBYCIE CENNYCH NAGRÓD! PODCZAS NASZEJ WIECZORNEJ IMPREZY, HOTELOWEGO XMAS PARTY, WYBIERZEMY OSOBY, KTÓRE ODPOWIADAJĄC NA PYTANIA ZWIĄZANE Z OFERTĄ DANEGO WYSTAWCY, BĘDĄ MIAŁY SZANSĘ WYGRAĆ NAGRODĘ PRZEZ NIEGO UFUNDOWANĄ. WIĘC ABY ZWIĘKSZYĆ SWOJE SZANSE NA WYGRANĄ, UPEWNIJ SIĘ, ŻE ODWIEDZISZ KAŻDE STOISKO I DOKŁADNIE POZNASZ OFERTY NASZYCH DOSTAWCÓW!
GRZE INTEGRACYJNEJ TOWARZYSZY BEFORE PARTY, PODCZAS KTÓREGO NA STOISKACH DOSTAWCÓW BĘDĄ SERWOWANE DRINKI.
HOTEL SUPER HEROES
WŚRÓD UCZESTNIKÓW PRZEPROWADZIMY LICYTACJĘ VOUCHERÓW NA POBYTY W HOTELACH, A CAŁKOWITY DOCHÓD PRZEKAŻEMY NA WSPARCIE JEDNEJ Z ORGANIZACJI CHARYTATYWNEJ LUB AKCJI BRANŻOWEJ, KTÓRA BĘDZIE WSKAZANA PRZEZ ORGANIZATORÓW. LICYTACJE BĘDĄ PROWADZONE PODCZAS HOTELOWEGO XMAS PARTY.
HOTELOWE XMAS PARTY
ZAPRASZAMY NA EKSCYTUJĄCE ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA NASZEJ KONFERENCJI – HOTELOWE XMAS PARTY. TUTAJ, POD BATUTĄ DJA, WRĘCZYMY NAGRODY Z GRY INTEGRACYJNEJ, DELEKTUJĄC SIĘ WYŚMIENITĄ KOLACJĄ, BUFETAMI I OPEN BAREM. TO BĘDZIE NOC PEŁNA RADOŚCI, NIESPODZIANEK I NIEZAPOMNIANEJ ZABAWY!
16 LISTOPADA 8:00-9:00 REJESTRACJA / KAWA (FOYER) |
||
9:00 - 10:20 |
BLOK I - TECHNOLOGIA I GOŚCIE - SCENA GŁÓWNA
|
|
PREZENTACJA: MÓJ SAMOOBSŁUGOWY HOTEL - BEATA OLSZEWSKA
MÓJ SAMOOBSŁUGOWY HOTEL PRELEGENTKA BEATA OLSZEWSKA – HI HOTEL I HOTEL FAROS, WŁAŚCICIELKA Poznaj automatyczny hotel, gdzie goście samodzielnie realizują check-in i check-out, oraz mają bezkluczowy dostęp do swoich pokoi. Przez pryzmat tego unikalnego projektu, dowiesz się jak goście radzą sobie z nowoczesnymi technologiami, jakie wyzwania napotykają oraz jak często potrzebują dodatkowej pomocy. Jaka jest przyszłość technologii w branży hotelarskiej i jakie są jej potencjalne implikacje dla gościnności? |
||
PREZENTACJA: TECHNOLOGIA WSPIERAJĄCA POBYT GOŚCI - ARKADIUSZ SKOBROSZ
TECHNOLOGIA WSPIERAJĄCA POBYT GOŚCI PRELEGENT ARKADIUSZ SKOBROSZ – GRANO HOTELS, DYREKTOR GENERALNY HOTELU Zanurz się w świecie nowoczesnych technologii stosowanych w obiektach sieci Grano Hotels. Zobacz jak technologia może poprawić doświadczenia gości, komunikację i dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb gości. |
||
PANEL: TECHNOLOGIA A DOŚWIADCZENIA GOŚCI – JAK TO UMIEJĘTNIE POŁĄCZYĆ? KAROL WEBER
TECHNOLOGIA A DOŚWIADCZENIA GOŚCI – JAK TO UMIEJĘTNIE POŁĄCZYĆ? MODERATOR: KAROL WEBER – INSPEKTOR HOTELOWY PANELIŚCI: BEATA OLSZEWSKA – HI HOTEL I HOTEL FAROS, WŁAŚCICIELKA ARKADIUSZ SKOBROSZ – GRANO HOTELS, DYREKTOR GENERALNY HOTELU NORBERT ZAPART – WARSAW MARRIOTT HOTEL, FRONT OFFICE MANAGER CHATGPT – OPEN AI Postęp technologiczny, powszechna automatyzacja i digitalizacja stały się już dawno naszą rzeczywistością. Na szczęście pomimo dostępności rozwiązań cyfrowych, ludzie w usługach hotelarskich nadal funkcjonują i mają się całkiem nieźle. Dlaczego? Bo jesteśmy wyposażeni w coś, czego roboty i aplikacje nie zapewnią – emocje, które zapisują się w pamięci Gości. W jakich obszarach technologia może jednak wesprzeć hotelarzy i pozwolić na budowanie lepszych doświadczeń Gości, a gdzie człowiek jest niezastąpiony? |
||
9:00 - 10:20 |
DEBATA - ELEKTROMOBILNOŚĆ - JERZY WŁODARCZYK - sala 1 piętro
WSZYSTKO CO CHCESZ WIEDZIEĆ, ALE BOISZ SIĘ ZAPYTAĆ O… ELEKTROMOBILNOŚCI PROWADZENIE: JERZY WŁODARCZYK – POLISH HOTELIERS Omówienie najważniejszych aspektów dotyczących inwestycji w stacje ładowania w hotelu – od wymagań technicznych, kosztów inwestycji, przez możliwość pobierania opłat, do wyboru stacji ładowania czy możliwości współpracy z producentami aut. To sesja, która dostarczy Wam praktycznych wskazówek do zrozumienia z czym wiąże się inwestycja w stacje ładowania samochodów elektrycznych w hotelu i dlaczego warto ją zrobić. |
|
9:00 - 10:20 |
WARSZTAT - TECHNOSTRES W HOTELU, CZYM JEST I JAK SOBIE Z NIM RADZIĆ - KAMIL CZAJKOWSKI - sala 1 piętro
JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ TECHNOLOGII BEZ PONOSZENIA ZBYT DUŻYCH KOSZTÓW DLA PSYCHIKI MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW TRENER: KAMIL CZAJKOWSKI – PSYCHOLOG, CHOACH ICF, TRENER BIZNESU – WWW.KAMILCZAJKOWSKI.EU Uczestnicy warsztatu dowiedzą się jakie negatywne skutki psychologiczne niesie ze sobą wszechobecność technologii w miejscu pracy i jak im przeciwdziałać. Omówione zostaną zagadnienia przeciążenia dopływającymi do nas zewsząd informacjami, lęku przed nowymi technologiami i automatyzacjami, potrzeby bycia stale online, rozproszenia, stresu, uzależnienia od urządzeń i aplikacji. Hotelarze podczas warsztatu nauczą się jak wdrożyć i przestrzegać w swoich organizacjach zasady higieny informacyjnej, jak minimalizować opór pracowników przed automatyzacją, jak chronić siebie oraz swoją wydajność i kreatywność. To wszystko pomoże wykorzystać potencjał jaki drzemie w technologii bez ponoszenia zbyt dużych kosztów dla psychiki naszej i naszych pracowników. |
|
10:20 - 10:40 |
Przerwa
|
|
10:40 - 12:00 |
BLOK II - TECHNOLOGIA I WŁAŚCICIEL/MENEDŻER - SCENA GŁÓWNA
|
|
PREZENTACJA: NOWOCZESNY HOTEL TO NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE - GRZEGORZ JARZĘBSKI
SKRUSZYĆ BETON, CZYLI O ZMIANIE MENTALNOŚĆI HOTELARZY NA TEMAT ZARZĄDZANIA LUDŹMI PRELEGENT GRZEGORZ JARZĘBSKI, LEVEL 360 SERVICE, WŁAŚCICIEL, DORADCA HOTELOWY Obowiązujące powszechnie w hotelarstwie standardy dotyczące struktury w organizacjach, hierarchii, decyzyjności skonfrontowane z nowymi trendami w zakresie budowania zespołów, przywództwa i motywacji. |
||
PREZENTACJA: ADAPTACJA CZY REWOLUCJA? - NORBERT SNOPEK
PRELEGENT NORBERT SNOPEK – AGILE COACH, SAFE PROGRAM CONSULTANT, SCRUM MASTER Podstawowe założenia metodyk zwinnych w zarządzaniu pokazane nie jako postępowe i rewolucyjne nowinki tylko jako przywrócenie przedsiębiorstwu pierwotnej zwinności, elastyczności i ducha. |
||
PANEL: NOWE TECHNOLOGIE VS NOWE ZARZĄDZANIE - KAMIL CZAJKOWSKI
NOWE TECHNOLOGIE – NOWE MYŚLENIE, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ HOTELEM W ERZE CYFROWEJ EWOLUCJI MODERATOR: KAMIL CZAJKOWSKI – PSYCHOLOG, CHOACH ICF, TRENER BIZNESU – WWW.KAMILCZAJKOWSKI.EU PANELIŚCI: GRZEGORZ JARZĘBSKI, LEVEL 360 SERVICE, WŁAŚCICIEL, DORADCA HOTELOWY MAGDALENA MUCHA – HILTON GDAŃSK, GENERAL MANAGER NORBERT SNOPEK – AGILE COACH, SAFE PROGRAM CONSULTANT, SCRUM MASTER CHATGPT – OPEN AI Zmiana technologicznej rzeczywistości zaczyna się w głowie. Czy jesteśmy gotowi na rewolucje technologiczną, czy będzie ona wymagać od nas zmiany mentalności. Czy metodyki zwinne w zarządzaniu hotelami spod parasola Agile (Scrum, Kanban, Lean etc.) to obiecująca przyszłość, przykra konieczność czy nierealne mrzonki? Dlaczego są one tak chętnie wykorzystywane przez sektor technologiczny i dlaczego warto stosować je także na rynku hotelowym? |
||
10:40 - 12:00 |
DEBATA: REVENUE MANAGEMENT - TOMASZ KAŁUŻA - sala 1 piętro
WSZYSTKO CO CHCESZ WIEDZIEĆ, ALE BOISZ SIĘ ZAPYTAĆ O… REVENUE MANAGEMENT PROWADZENIE: TOMASZ KAŁUŻA – REVENUEDLAHOTELI.PL JERZY WŁODARCZYK – HOTELDOCTOR.PL Odkryjcie podstawowe zagadnienia, od strategii cenowych po analizę danych, i zrozumcie, jak samodzielne zarządzanie cenami może przynieść korzyści dla Waszego biznesu. Dodatkowo, będziemy prezentować narzędzia, które umożliwią Wam samodzielne zarządzanie cenami w Waszych hotelach. Przygotujcie się na pełne zaangażowanie i zdobądźcie odpowiedzi na wszystkie pytania, które zawsze chcieliście zadać, ale obawialiście się zapytać. |
|
10:40 - 12:00 |
WARSZTAT: ChatGPT PROMPTOWANIE - SAMBOR MIERUSZEWSKI - sala 1 piętro
ChatGPT, DALL-E, MIDJOURNEY – JAK TWORZYĆ PYTANIA, PODPOWIEDZI, ZADANIA, ABY PROGRAMY OPARTE NA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI ROZUMIAŁY TWOJE POLECENIA TRENER: SAMBOR MIERUSZEWSKI – EKSPERT INSTYTUTU DEWELOPERA, DYREKTOR COVER HOTELS I 44 DESIGNS Odkryjesz moc narzędzi AI w sektorze hotelarskim. Będziemy się zagłębiać w wykorzystanie aplikacji takich jak ChatGPT, DALL-E czy Midjourney, eksplorując, jak mogą one usprawnić różne aspekty działalności hotelowej. Podczas warsztatów nauczymy Cię, jak skutecznie promptować ChatGPT, aby uzyskać najbardziej wartościowe odpowiedzi, pokażemy jak DALL-E czy Midjourney może pomóc w projektowaniu atrakcyjnych wizualizacji dla Twojego hotelu. Poznaj przyszłość hotelarstwa dzięki mocy AI. |
|
12:00 - 12:20 |
Przerwa
|
|
12:20 - 13:40 |
BLOK III - TECHNOLOGIA I AUTOMATYZACJE - SCENA GŁÓWNA
|
|
PREZENTACJA: 3 PROSTE I KONKRETNE AUTOMATYZACJE DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - ŁUKASZ PAWLINA
3 PROSTE I KONKRETNE AUTOMATYZACJE DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY I MARKETINGU PRELEGENT: ŁUKASZ PAWLINA – GRANO HOTELS, DYREKTOR SPRZEDAŻY I MARKETINGU Prezentacja przedstawia konkretne metody wykorzystania automatyzacji w celu zwiększenia sprzedaży w sektorze hotelarskim. Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels, dzieli się sprawdzonymi strategiami, które pomogły w rozwoju sprzedaży w ramach sieci hoteli Grano. Porusza tematy związane z technologicznymi rozwiązaniami, które mogą pomóc w skuteczniejszej sprzedaży i promocji. |
||
PREZENTACJA: 3 PROSTE I KONKRETNE AUTOMATYZACJE DLA DZIAŁÓW OPERACYJNYCH - TOMASZ RYBACZEK
3 PROSTE I KONKRETNE AUTOMATYZACJE DLA DZIAŁÓW OPERACYJNYCH PRELEGENT TOMASZ RYBACZEK – ARTIS LOFT, SALTIC RESORTS & SPA, DYREKTOR GENERALNY Prezentacja skupia się na praktycznych rozwiązaniach automatyzacji, które mogą zrewolucjonizować działanie działów operacyjnych w branży hotelarskiej. Tomasz Rybaczek, dyrektor generalny Artis Loft i Saltic Resorts & Spa, przedstawia trzy konkretne, proste w implementacji strategie automatyzacji, które mają na celu zwiększenie efektywności operacyjnej i optymalizację procesów. |
||
PANEL: AUTOMATYZUJ, ALBO ZGIŃ – 6 PROSTYCH, ALE SKUTECZNYCH AUTOMATYZACJI DO WPROWADZENIA OD JUTRA, KTÓRE DAJĄ KONKRETNE EFEKTY - ŁUKASZ PAWLINA
AUTOMATYZUJ, ALBO ZGIŃ – 6 PROSTYCH, ALE SKUTECZNYCH AUTOMATYZACJI DO WPROWADZENIA OD JUTRA, KTÓRE DAJĄ KONKRETNE EFEKTY MODERATOR: ŁUKASZ PAWLINA – GRANO HOTELS, DYREKTOR SPRZEDAŻY I MARKETINGU PANELIŚCI: DOROTA JANCZUKOWICZ – GRAND LUBICZ -UZDROWISKO USTKA*****, SALES, MARKETING & REVENUE DIRECTOR TOMASZ RYBACZEK – ARTIS LOFT, SALTIC RESORTS & SPA, DYREKTOR GENERALNY CHATGPT – OPEN AI Zero lania wody i akademickich rozważań. Ta prezentacja pokaże Ci, jak zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność operacyjną w Twoim hotelu. Pokażemy 6 automatyzacji i narzędzia, które pozwolą Ci je wprowadzić od jutra, w tym rozwiązania bez kosztowe. Gotów? No to w drogę! |
||
12:20 - 13:40 |
DEBATA: SYSTEMY PMS - LECH MUSIAŁEK - sala 1 piętro
WSZYSTKO CO CHCESZ WIEDZIEĆ, ALE BOISZ SIĘ ZAPYTAĆ O… SYSTEMACH PMS PROWADZENIE: LECH MUSIAŁEK – HOTELLION, WSPÓŁWŁAŚCICIEL Nieustannie zmieniający się rynek hotelowy wymaga od nas coraz większej elastyczności i dostosowania do nowych technologii. Jednym z kluczowych elementów, które pomagają w skutecznym zarządzaniu hotelem, jest System Zarządzania Nieruchomością (PMS). Ale jak wybrać odpowiedni? Czym się kierować? Na naszej debacie o systemach PMS dla hoteli, pomożemy Wam zrozumieć, jakie są możliwości integracji PMS z innymi systemami, jak przebiega proces zmiany i wdrożenia nowego systemu. Omówimy także aspekty finansowe takiej inwestycji i czas, jaki jest potrzebny na wdrożenie nowego systemu. Niezależnie od tego, czy jesteście na początku drogi z PMS, czy zastanawiacie się nad zmianą obecnego systemu, nasza debata dostarczy Wam niezbędnych informacji, aby podjąć świadomą decyzję. |
|
12:20 - 13:40 |
WARSZTAT: AUTOMATYZACJA PROCESÓW SZKOLENIOWYCH - sala 1 piętro
AUTOMATYZACJA PROCESÓW SZKOLENIOWYCH: NARZĘDZIA DO USPRAWNIENIA ONBOARDINGU I ROZWOJU KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW W HOTELARSTWIE SZCZEGÓŁY WKRÓTCE Narzędzia, które usprawniają i automatyzują procesy szkoleniowe w branży hotelarskiej. Podczas tego warsztatu, uczestnicy zrozumieją, jak te innowacyjne narzędzia mogą uprościć proces onboardingu, rozwijać kompetencje personelu oraz ułatwiać stałe doskonalenie umiejętności. Dzięki temu, hotelarze mogą zapewnić niezrównaną jakość usług, jednocześnie zwiększając efektywność i oszczędność czasu. |
|
13:40 - 14:00 |
Przerwa
|
|
14:00 - 15:20 |
BLOK IV - TECHNOLOGIA I PERSONEL - SCENA GŁÓWNA
|
|
PREZENTACJA: TECHNOLOGIA, KTÓRA WSPIERA PERSONEL - MATEUSZ LUBOJAŃSKI
TECHNOLOGIA, KTÓRA WSPIERA PERSONEL PRELEGENT: MATEUSZ LUBOJAŃSKI – FOCUS HOTELS, KIEROWNIK DS. OPERACJI HOTELOWYCH Poznasz wewnętrzną, autorską aplikację sieci Focus Hotels, zaprojektowaną jako wszechstronne narzędzie dla pracowników. Dowiesz się jak aplikacja integruje wszystkie procedury, moduł e-learningu, kontakty do pracowników, harmonogramy pracy i urlopów, i wiele więcej, ułatwiając codzienną pracę zespołu. Poznasz doświadczenia z procesu wdrożenia aplikacji i ocenę jej efektywności. |
||
PREZENTACJA: NIEZASTĄPIONY CZŁOWIEK I RELACJE MIĘDZYLUDZKIE - RAFAŁ KINCER
NIEZASTĄPIONY CZŁOWIEK I RELACJE MIĘDZYLUDZKIE PRELEGENT: RAFAŁ KINCER – ROYAL TULIP WARSAW APARTMENTS, CEO Prezentacja porusza temat wyjątkowego miejsca relacji międzyludzkich w branży hotelarskiej, pomimo rosnącej roli technologii. Zapoznasz się z analizą obszarów, w których technologia nie zawsze się sprawdza, a znaczenia nabiera budowanie silnych, autentycznych relacji z personelem i gośćmi. |
||
PANEL: TECHNOLOGIA I EFEKTYWNOŚĆ PRACY - ANNA PESTILENZ
TECHNOLOGIA KONTRA CZŁOWIEK: PRZYJACIEL CZY WRÓG EFEKTYWNOŚCI PRACY W HOTELU? MODERATORKA ANNA PESTILENZ – HOTEL SZAFIR, WŁAŚCICIELKA PANELIŚCI: MATEUSZ LUBOJAŃSKI – FOCUS HOTELS, KIEROWNIK DS. OPERACJI HOTELOWYCH RAFAŁ KINCER – ROYAL TULIP WARSAW APARTMENTS, CEO CHATGPT – OPEN AI W dobie postępu technologicznego, zagadnienia związane z wpływem technologii na efektywność pracy i ewolucję ról w branży hotelowej stają się niezwykle istotne. Czy technologia może wspomóc rekrutację i selekcję kandydatów? Jakie są kluczowe narzędzia do poprawy komunikacji między działami? Jak pracownicy różnych grup wiekowych, poziomów wykształcenia i narodowości adaptują się do nowych rozwiązań technologicznych? Czy technologia może zastąpić człowieka w niektórych rolach, a jeśli tak, to czy to nadal będzie „hotel”? |
||
14:00 - 15:20 |
DEBATA: AUTOMATYKA PROCESÓW HOTELOWYCH - sala 1 piętro
WSZYSTKO CO CHCESZ WIEDZIEĆ, ALE BOISZ SIĘ ZAPYTAĆ O… AUTOMATYCE PROCESÓW HOTELOWYCH PROWADZENIE: SZCZEGÓŁY WKRÓTCE Nasza debata o automatyzacji procesów hotelowych skupia się na wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii do ułatwienia codziennych operacji. Zbadamy jakie możliwości daje automatyczny check-in i check-out, wykorzystanie chatbotów, automatyczna recepcja czy zamki do pokoi. Dodatkowo omówimy metody i narzędzia do automatycznego zbierania i analizy opinii gości, kluczowe dla tworzenia wartościowej oferty. Na koniec, nie zapomnimy o znaczeniu automatyzacji procesów księgowych, które mogą znacznie usprawnić zarządzanie obiegiem dokumentów. Ta debata pozwoli Wam zrozumieć pełny zakres korzyści płynących z zastosowania automatyzacji w sektorze hotelarskim. |
|
14:00 - 15:20 |
WARSZTAT: AUTOMATYZACJA SPRZEDAŻY W HOTELU - sala 1 piętro
PRAKTYCZNE NARZĘDZIA POZYSKIWANIA LEADÓW I OPTYMALIZACJI ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ PROWADZENIE: SZCZEGÓŁY WKRÓTCE Uczestnicy dowiedzą się jak z sukcesem wprowadzić strategie automatyzacji do procesów pozyskiwania leadów, zbierania adresów email oraz zarządzania rezerwacjami i zapytaniami dotyczącymi organizacji wydarzeń. Będziemy dzielić się praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które umożliwią zwiększenie efektywności tych działań, co ma bezpośredni wpływ na finalne rezultaty sprzedażowe. |
|
15:20 - 15:40 |
Przerwa
|
|
15:40 - 16:30 |
BLOK V: HYDE PARK - TECHNOLOGIA CZY CZŁOWIEK - SCENA GŁÓWNA
|
|
16:30 - 17:30 |
OBIAD
|
|
17:30 - 19:30 |
BEFORE PARTY, GRA INTEGRACYJNA, KONCERT (FOYER)
BEFORE PARTY I GRA INTEGRACYJNA ORAZ KONCERT KAMILA CZAJKOWSKIEGO DRINKI DOSTĘPNE NA STOISKACH DOSTAWCÓW Ta unikalna aktywność zobowiązuje uczestników do odwiedzania stoisk wszystkich wystawców i poznawania oferowanych przez nich rozwiązań. Ale to nie jest tylko zwykła gra – to szansa na zdobycie cennych nagród! Podczas naszej wieczornej imprezy, Hotelowego Xmas Party, wybierzemy osoby, które odpowiadając na pytania związane z ofertą danego wystawcy, będą miały szansę wygrać nagrodę przez niego ufundowaną. Więc aby zwiększyć swoje szanse na wygraną, upewnij się, że odwiedzisz każde stoisko i dokładnie poznasz oferty naszych dostawców! |
|
19:30 - 20:30 |
Przerwa
|
|
20:30 - 3:00 |
HOTELOWE XMAS PARTY, GRA INTEGRACYJNA – FINAŁ
HOTELOWE XMAS PARTY, GRA INTEGRACYJNA – FINAŁ ZAPRASZAMY NA EKSCYTUJĄCE ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA NASZEJ KONFERENCJI – HOTELOWE XMAS PARTY. TUTAJ, POD BATUTĄ DJ’A, WRĘCZYMY NAGRODY Z GRY INTEGRACYJNEJ, DELEKTUJĄC SIĘ WYŚMIENITĄ KOLACJĄ, BUFETAMI I OPEN BAREM. TO BĘDZIE NOC PEŁNA RADOŚCI, NIESPODZIANEK I NIEZAPOMNIANEJ ZABAWY! HOTEL SUPER HEROES – akcja charytatywna hotelarzy WŚRÓD UCZESTNIKÓW PRZEPROWADZIMY LICYTACJĘ VOUCHERÓW NA POBYTY W HOTELACH, A CAŁKOWITY DOCHÓD PRZEKAŻEMY NA WSPARCIE JEDNEJ Z ORGANIZACJI CHARYTATYWNEJ LUB AKCJI BRANŻOWEJ, KTÓRA BĘDZIE WSKAZANA PRZEZ ORGANIZATORÓW. LICYTACJE BĘDĄ PROWADZONE PODCZAS HOTELOWEGO XMAS PARTY. |
Hotel Meeting to konferencja, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mają okazję, by wymieniać się wiedzą i doświadczeniem oraz dyskutować na ważne, zawodowe tematy. To również doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych. Organizatorem wydarzenia jest wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca TV oraz Horeca Radio.
(OFERTA LIMITOWANA)
TO PROSTE – WYDELEGUJ OSOBĘ/OSOBY DECYZYJNE W KWESTII ZAKUPÓW NA TRWAJĄCY ZALEDWIE 4 GODZINY BUSINESS SPEED DATING ONLINE (BSD) – SZYBKIE, 5-MINUTOWE SPOTKANIA ONLINE Z DOSTAWCAMI. RUNDY BSD ODBĘDĄ SIĘ 8 I 9 LISTOPADA 2023 OD GODZ. 10:00 DO GODZ.14:00, A ORGANIZATOR WSKAŻE DZIEŃ, W KTÓRYM BĘDZIECIE ZOBOWIĄZANI UCZESTNICZYĆ W SPOTKANIACH (TYLKO JEDEN DZIEŃ). ABY OTRZYMAĆ BEZPŁATNY BILET NA UDZIAŁ W HOTEL MEETING ORAZ HOTELOWYM XMAS PARTY, NALEŻY ZREALIZOWAĆ 100% SPOTKAŃ W RAMACH BUSINESS SPEED DATING ONLINE.
Dostawcy zainteresowani udziałem w konferencji oraz Business Speed Dating Online
zapraszamy do kontaktu – redakcja@horecabc.com.pl
Airport Hotel Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)
02-148 Warszawa
Recepcja i Dział Rezerwacji Pokojów
+48 22 456 80 00
rezerwacja@airporthotel.pl
Rafał Krzycki
rafał@bsdpoland.pl
+48600820330