Hotel Meeting 2019 14 października 2019, Airport Hotel Okęcie

UŁÓŻ SWÓJ PROGRAM KONFERENCJI JAK PUZZLE

Poza głównym programem części merytorycznej konferencji przygotowaliśmy dla Was cztery różne warsztaty tematyczne, podczas których, w małych, maksymalnie 20-osobowych grupach, praktycznie przećwiczycie różne zagadnienia. Możesz np. zacząć dzień od wybranych warsztatów, następnie pójść na główną salę konferencyjną i wysłuchać przygotowanych prezentacji i paneli dyskusyjnych, po czym udać się na kolejny warsztat.

PAMIĘTAJ: BY WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE MUSISZ KUPIĆ BILET WSTĘPU NA KONFERENCJĘ + BILET WSTĘPU NA WYBRANY WARSZTAT LUB WARSZTATY

Sponsorzy strategiczni

Rational
First Data Polcard® blue

Sponsor główny

Pergo 1

Sponsorzy

Trias
logo RADAWAY 01
  • Zastanawiasz się czy szkolenie/warsztaty, które kosztują dużo będą odpowiednie dla Twojego zespołu oraz czy trener potrafi przekazać swoją wiedzę? Teraz możesz to wszystko sprawdzić biorąc udział w wybranych warsztatach w wersji DEMO i rozwiać wszelkie swoje wątpliwości. Sam udział w wersji DEMO także dostarczy Ci dużo wiedzy, zatem przy okazji wiele się dowiesz i zweryfikujesz czy dany warsztat będzie przydatny dla Ciebie i Twojego zespołu. Nie zwlekaj, ilość miejsc jest ograniczona do 20 osób na każdym warsztacie, zapisz się na wybrany temat!

Nazwa sali

PROGRAM KONFERENCJI

FOYER

(parter)

8:00 - 9:00

REJESTRACJA

9:00 - 10:40

I BLOK

SALA KONFERENCYJNA GALAXY I

(1 piętro)

  • Dla kogo jest Twój hotel i czy potrzebujesz sprzedawać każdą usługę? Oraz czy potrzebujesz kupić każdą oferowaną Tobie usługę, wspierającą sprzedaż aby sprzedawać skutecznie?


    Miłosz Stanisławski


    Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power 12 przez MeetingPlanner.pl.
    Zaangażowany w rozwój talentów, między innymi jako wykładowca w Grupie Uczelni Vistula, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz wolontariusz w organizacjach młodzieżowych i branżowych – MPI Poland Chapter – Współpraca ze Studentami; IGHP Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – Dyrektor Regionu Mazowieckiego.

    Więcej: https://www.linkedin.com/in/miloszstanislawski/

  • Wyzwania rynku pracownika, szanse i zagrożenia pokoleniowe na przykładzie jednego z najbardziej prestiżowych obiektów w Polsce, zatrudniającego 380 pracowników Hotelu Arłamów


    Michał Kozak

    Prezes Zarządu Hotelu Arłamów S.A.

    Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży MICE od 20 lat.

    W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój jednego z najlepszych i najbardziej prestiżowych polskich hoteli jakim jest Hotel Arłamów S.A. To niezwykle wszechstronny, kompleksowy obiekt w górach, o charakterze wypoczynkowo-konferencyjno-sportowym, o nieprawdopodobnej i wyjątkowej na skalę europejską – infrastrukturze.  Hotel ARŁAMÓW **** posiada 254 pokoi i 3500 metrów powierzchni konferencyjnej, 235,5 hektara terenu, strefę SPA & Wellness, dwie hale sportowe, dwa pełnowymiarowe boiska do piłki nożnej czy własne lotnisko.

    Wcześniej jako Dyrektor Generalny, Kozak z sukcesami zarządzał przez 15 lat z ponad 135 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel **** w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny był również za zarządzanie i rozwój wiodącej firmy cateringowej Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej Polski takich jak: Szczyt NATO na PGE Narodowym, z udziałem najważniejszych osobistości ze świata polityki (Obama, Merkel, Cameron), 41 sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, odbywającej się na Wawelu w Krakowie, Verva Street Racing w Warszawie,  Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.

     Osobowość Roku MICE POLAND 2012 w kategorii „manager obiektu”, zdobywca głównej nagrody w pierwszej edycji MP Power Awards w kategorii „dostawca: catering”. W 2019 roku odebrał MP Power Awards w kategorii „dostawca: venue”.

    Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studium „Event Management”.

    Poza pracą miłośnik piłki nożnej zaangażowany w jej społeczny rozwój – jako Vice Prezes Miejskiego Klubu Sportowego Znicz Pruszków współtworzył jedną z największych w Polsce Akademii Piłkarskich.

  • Moderator:

    Katarzyna Cioch – wiceprezes zarządu ds. nauki i rozwoju
    Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce

    Paneliści:

    Anna Kacprzyk – manager ds. innowacji i public affairs
    Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA

    Ireneusz Węgłowski – Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego


    Katarzyna Cioch
    wiceprezes zarządu ds. nauki i rozwoju
    Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce

    Absolwentka Zarządzania i studiów MBA na Oxford Brooks University. Z przemysłem spotkań związana od początku swojej kariery. Najpierw pracując po stronie klienta korporacyjnego – w dziale Marketingu HBO Polska, następnie przez ponad 10 lat po stronie agencji, gdzie kierowała działem obsługującym klientów stowarzyszeniowych organizując kongresy dla branży medycznej i paliwowej. W latach 2015-2017 pracowała w sektorze publicznym (Warsaw Convention Bureau) gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie do Warszawy dużych międzynarodowych kongresów stowarzyszeniowych. Doświadczenie i wiedzę zdobytą podczas współpracy z zagranicznymi klientami stowarzyszeniowymi i obsługującymi ich agencjami przenosi teraz na rynek polski. Obecnie współpracuje z medyczną branżą stowarzyszeniową, profesjonalizując ich struktury, wprowadzając menadżerski model zarządzania. Jest członkiem Komitetów Organizacyjnych kilku dużych światowych wydarzeń organizowanych w Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się ze studentami.


    dr Anna Kacprzyk

    Manager ds. Innowacji i Etyki Biznesu, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA – jest absolwentką ekonomii oraz doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu (Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego). Jest wieloletnim pracownikiem instytucji publicznych, gdzie pełniła funkcje kierownicze odpowiadając za realizację programów w zakresie innowacji i wsparcia przedsiębiorstw, współpracy nauki z biznesem oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracowała z instytucjami otoczenia biznesu, ośrodkami naukowymi, organizacjami przedsiębiorców oraz otoczeniem instytucjonalnym. Obecnie odpowiada w INFARMIE za działania z zakresu innowacji, badań klinicznych oraz etyki biznesu.


    Ireneusz Węgłowski

    Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

    Ireneusz Węgłowski od 1991 roku jest Wiceprezesem Zarządu Orbis S.A. Działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości.

    Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).

    Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i Unijnym. IGHP jest członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającą hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.

     

SALA ATLANTIS

(1 piętro)

WARSZTAT 1 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Szkolenie IGHP dla hotelarzy „Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej”. To solidna i konkretna dawka wiedzy przekazywana uczestnikom w przystępny i ciekawy sposób. W trakcie szkolenia zostaną omówione podstawowe parametry z zarządzania kosztem surowca, tj. food cost i menu engineering, a także procedury operacyjne, w tym remanent „spis z natury”, zadania działu sprzedaży, koordynatorów księgowości czy szefów kuchni.


    Grzegorz Kazubski


    Znany na rynku gastronomicznym praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu restauracjami, a aktualnie dyrektor generalny hotelu Malbork by DeSilva. Grzegorz Kazubski pełnił wcześniej stanowisko dyrektora ds. gastronomii w Hotelu TED, zarządzał Centrum Szkoleniowym Makro Cash & Carry Polska, a także przez wiele lat pełnił funkcję kierownika zespołu ds. produkcji gastronomicznej w Grupie Orbis SA.

SALA DISCOVERY

(1 piętro)

WARSZTAT 2 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Dlaczego Goście wybierają właśnie Twój hotel – mocne strony obiektu przedstawione językiem korzyści.

    Rozmowa zakończona rezerwacją – etapy efektywnej rozmowy rezerwacyjnej. 

    Dla kogo:

    Dla kierowników działów recepcji/ rezerwacji, dla menadżerów obiektu.

    Czego się dowiesz:

    -> Jak dzięki zastosowaniu kilku prostych technik zwiększyć liczbę rezerwacji telefonicznych w Twoim Hotelu;

    -> Jakie są najczęstsze obiekcje Gości i jak na nie odpowiadać;

    -> Jak obronić cenę i( jak nie używając słowa nie) odmówić udzielenia rabatu.


    Małgorzata Pioszyk

    Trener We Do Hotels

    Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług. Jest audytorem, trenerem, współautorką programów szkoleniowych We Do. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, obsługi Gościa i zarządzania zespołem. Pomaga hotelom tworzyć standardy sprzedaży oraz skrypty sprzedażowe. Jest absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera oraz certyfikowany trenerem „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016)

    We Do Hotels jest firmą szkoleniowo – doradczą, która pomaga hotelom sprzedawać. Naszą misją jest zwiększanie efektywności działań związanych ze sprzedażą i obsługą Gości. Misję tę realizujemy poprzez szerzenie edukacji, programy szkoleniowe, marketing oraz nowe technologie.

SALA CHALLENGER

(1 piętro)

WARSZTAT 3 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Szkolenie IGHP dla hotelarzy „Roczny budżet operacyjny bez tajemnic”. Skuteczne zarządzanie hotelem wymaga precyzyjnego planu finansowego na kolejny rok. Zrównoważony rozwój obiektu zależy nie tylko od zasobów kadrowych, kapitału rzeczowego i finansowego, technologii i przedsiębiorczości, ale także od dobrze opracowanego budżetu. Warsztaty pokażą hotelarzom, jak przygotować budżet zapewniający sukces ekonomiczny hotelu.

     


    Cezary Sarnecki


    Partner w SECCO Hospitality Financial Management, wieloletni trener w różnych organizacjach szkoleniowych. Cezary Sarnecki jest związany z branżą hotelarską od ponad 13 lat. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił m.in. stanowisko głównego księgowego i dyrektora finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott oraz w Spółce Zarządzającej Port-Hotel, a także dyrektora generalnego i dyrektora finansowego w grupie Hotele DeSilva. Jest również Certyfikowanym Głównym Księgowym i członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trenerem i konsultantem ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.


    Jarosław Podniesiński


    Partner w SECCO Hospitality Financial Management, trener oraz konsultant ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates. Z branżą hotelarską związany od ponad 20 lat. W trakcie kariery zawodowej odpowiadał między innymi za kształtowanie polityki finansowo-księgowej w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych, przygotowywał procedury przed otwarciem obiektów hotelowych, wprowadzał procedury controllingu, a także pełnił stanowiska kontrolera finansowego, głównego księgowego oraz dyrektora finansowego. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.

SALA VEGA

(1 piętro)

WARSZTAT 4 (PEŁNE SZKOLENIE 2x80 minut, płatny)

  • 1 Część: 9.00 – 10.40 – Droga od kontaktu do kontraktu
    2 Część: 11.10 – 12.30 – Wpływ historii klienta na aktywizowanie sprzedaży i zwiększenie przychodów

    Opis:
    Trendy w sprzedaży potwierdzają, że sprzedawcy już nie sprzedają, a bardziej pomagają klientom, stając się brokerami możliwości. Szukają rozwiązań i wraz z klientem wybierają te najbardziej korzystne dla celu wydarzenia. Z założenia sprzedawca powinien mieć większą wiedzę o produkcie, niż jego klient. Powinien też potrafić zestawić z tą wiedzą potrzeby, wyzwania i pragnienia klienta i połączyć w całość w spersonalizowanej ofercie. Ofertę natomiast jako propozycje wartości przedstawić klientowi nie czekając na jego ruch w postaci przesłanego zapytania.

    Warto, ponieważ dowiecie się:

    Okazje sprzedażowe nie generują się same. Nie zostawiajmy sprzedaży przypadkowi. Zapraszamy na praktyczny warsztat, gdzie omówimy etapy pozyskiwania nowych klientów, sposoby na zwiększenie lojalności już posiadanych, wypracujmy dobre nawyki sprzedażowe.
    – gdzie szukać nowych klientów,
    – jak aktywnie i bez natarczywości budować relacje
    – jak wykorzystywać potencjał, który już macie w firmie do zwiększania sprzedaży
    – jakie korzyści daje regularna praca z kontaktami i jak na tej podstawie zwiększać swoją handlową skuteczność
    – zyskacie również większą świadomość w analizowaniu danych o klientach i procesie sprzedaży


    Eliza Kozica-Kamińska 

    Praktyk z 18-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach oraz dyrektor ds.klientów biznesowych w nowym obiekcie eventowym Weranda Home, gdzie odpowiada za rozwój sprzedaży B2B. Wcześniej Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników.
    Autorka metodyki Event Design służącej projektowaniu wydarzeń oraz tworzeniu propozycji wartości obiektów hotelarskich w oparciu o Service Design i Design Thinking.
    Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego o specjalności polityk i ekonomika turystyki, oraz studiów podyplomowych z zakresu PR i Reklama oraz Service Design. Autorka i współautorka artykułów oraz wypowiedzi dla MICE Poland, Biznes Hotel, Event Management, Think Mice.
    Prywatnie miłośniczka kotów i podróż kulinarnych.

SALA DACOTA + CARAVELLE

(parter)

  • Indywidualne spotkania hotelarzy biorących udział w procesie zakupowym z dostawcami produktów i usług.

    CZY WIESZ ŻE…

    Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Hotel Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund. 

STREFA WYSTAWIENNICZA + FOYER

(1 piętro)

10:40 - 11:10

PRZERWA KAWOWA

11:10 - 12:30

II BLOK

SALA KONFERENCYJNA GALAXY I

(1 piętro)

  • W kilku minutach mam nadzieję nakreślić podstawy teorii gier i jej zastosowanie w zarządzaniu hotelem. Czy można przewidzieć ruchy swojego bezpośredniego konkurenta/konkurentów? Dlaczego w chwilach niepewności podejmujemy nieracjonalne i paradoksalnie błędne decyzje? Czym jest dylemat więźnia i strategia „wet za wet”?  Czego można się dowiedzieć od noblistów, którzy badali zagadnienia teorii gier?


    Paweł Lewtak

    Przeszedł zwyczajową drogę hotelarską od „zmywaka” poprzez działy recepcji, rezerwacji, gastronomii, sprzedaży i marketingu do zarządzania hotelem. Doświadczenie zdobywał w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych.

    Otworzył dwa hotele The Westin Warsaw i Qubus Hotel w Krakowie. Od 12 lat związany z Hotelami Warszawskimi SYRENA w Warszawie; dyrektor generalny Polonia Palace Hotel i członek zarządu spółki odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne, sprzedaż i marketing grupy.

    Menedżer, dla którego najważniejsza jest jakość i ciągłe próby ucieczki z utartych szlaków. W podróżach nieustannie poszukujący inspiracji i ciekawych pomysłów. Uważa, że odrobina szaleństwa w pracy w hotelu nie jest konieczna, ale czasem bardzo przydatna.

    Od 2015 roku członek Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Hoteli w Rzymie. W 2018 roku nagrodzony tytułem Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.

    Absolwent Filologii Angielskiej UMCS w Lublinie, kanadyjskich studiów Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Université du Québec à Montréal. Ukończył kurs dla dyrektorów generalnych w School of Hotel Administration w Cornell University w USA oraz szkolenie menedżerskie Management Trainee w Hotelu Sheraton w Warszawie (obecnie Marriott International). Stypendysta Lock Haven University of Pennsylvania, USA.

  • Kto kojarzy kapele takie jak Rolling Stones, Pink Floyd, Black Sabbath, Guns n` Roses, czy Metallica? Wybieram ten gatunek muzyki jako mój preferowany, ale nie to jest najważniejsze. Na koncertach tych zespołów tłumy przeżywały wręcz euforyczne doświadczenia, dlatego były one na scenie (ok. wiem, że z przerwami) kilkadziesiąt lat. Można ich lubić lub nie, ale nikt nie zaprzeczy, że odniosły sukces. Czytając liczne wywiady z już dojrzałymi wykonawcami, w prawie każdym jako jeden z czynników sukcesu, podawali oni atmosferę w zespole. Pracowali i tworzyli razem, żeby swoje zaangażowanie i emocje przenieść na publiczność i to działało. Kiedy zespół się nie dogadywał, fani szybko to odczuwali, ponieważ na koncertach nie było energii a nawet najlepsze utwory brzmiały słabo.

    Czy nie tak samo jest w hotelu? Kiedy zespół jest zgrany, a lider odpowiedzialny i charyzmatyczny goście będą mieli przyjemność słuchać doskonale skomponowanego utworu pt. „Guest Experience”. Kiedy zabraknie zespołu w zespole, dźwięk, który popłynie w kierunku gości będzie fałszywy i nie uratuje go ani super wyposażenie, ale niesamowite jedzenie, ani widok na góry, morze czy inne atrakcje.

    Zapraszam na moje wystąpienie, gdzie pokażę Wam najważniejsze źródło Guest Experience.


    Jacek Olszewski

    Trener, handlowiec, manager, tłumacz – mediator języka włoskiego. Te właśnie obszary są moimi źródłami mocy i inspiracji we współpracy i wspieraniu hotelarzy w budowaniu i rozwijaniu ich kompetencji w ramach szeroko pojętego Guest Experience. Ale po kolei…

    Jako absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego, poznałem niuanse międzynarodowego savoir-vivre’u w polityce i biznesie między innymi pod okiem jednego z najwybitniejszych polskich dyplomatów, ambasadora RP w RFN, prof. Jerzego Sułka.

    Będąc dziś handlowcem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta na terenie Polski, Włoch oraz Turcji, a także prowadzeniu negocjacji w wielokulturowym środowisku biznesowym, doświadczyłem istoty emocji w transakcjach handlowych. Jako tłumacz, handlowiec, trener i włóczykij spędzam średnio ponad 100 dni rocznie w hotelach. To wszystko w połączeniu z doświadczeniem trenerskim i międzykulturowym pozwala mi rozwijać zespoły hotelowe, pomagać kierownikom przekwalifikować się w liderów oraz z grup, często przypadkowych ludzi, tworzyć współpracujące zespoły. Jeżeli do tego dojdzie jeszcze zamiłowanie do sprzedaży w różnych branżach mój obraz hotelarskiego trenera jest prawie kompletny.

    Na swoich szkoleniach pomagam managerom i kierownikom różnych działów budować pozytywny i profesjonalny wizerunek ich hoteli od strony kadrowej, chociaż nie tylko. Wychodzę z założenia, iż tylko zadowolony ze swojej pracy zgrany zespół, pod dowództwem lidera jest w stanie zarządzać doświadczeniami gości. Stąd zasada, chociaż nie przeze mnie wymyślona, na której opieram swoją współpracę z hotelarzami, a która mówi: uszczęśliw swojego pracownika, a on uszczęśliwi Twojego gościa.

    Współpracuję zarówno z dużymi sieciami hotelowymi jak i małymi pensjonatami, rozwijając ich historię lub pomagając tworzyć ją od początku.

    Prywatnie uwielbiam podróżować, zwiedzać, odkrywać, gotować i jeść. Kiedyś szybkim autem pokonywałem ¼ mili kilka razy w miesiącu, teraz już zdecydowanie wolniejszym, przemierzam ok. 50000 km rocznie. Lubię koncerty kapel, które przedkładają gitary nad elektronikę i, w których tekstach nadal jest treść i emocje i na koncertach zazwyczaj znajdziecie mnie pod sceną. Kiedy tylko mogę spędzam czas z dzieciakami, a późnymi wieczorami oglądam z żoną filmy psychologiczno-katastroficzno-baśniowe.

SALA ATLANTIS

(1 piętro)

  • Moderator:

    Elżbieta Nitsze, Dyrektor Generalna, Airport Hotel Okęcie

    Paneliści:

    Elżbieta Lendo, Prezes Zarządu, Lendo Hotels

    Artur Kozieja, Deweloper i inwestor, założyciel firmy Europlan


    Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.

    W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.

    Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez „Hotelarza” i Horwath HTL. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell’s School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy.  SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League.


    Elżbieta Lendo

    Od 25 lat jest związana z finansami, zarządza kilkoma spółkami. Współtwórcą Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego w Olsztynie, które wielokrotnie plasowało się w pierwszej dziesiątce najskuteczniejszych firm doradztwa europejskiego w Polsce. Od ponad 10 lat pracuje także w Biurze Regionalnym województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli, w ramach którego działa Dom Polski Wschodniej w Brukseli. Doskonale potrafi znaleźć się w sytuacjach trudnych i kryzysowych. Gdy trzeba jest gotowa przeprowadzić trudne procesy restrukturyzacyjne i naprawcze.

    Energiczna, z poczuciem humoru, kreatywna i przebojowa. Zarządzanie to jej drugie imię, praca jest dla niej pasją, na co dzień zaraża optymizmem, powtarza, że krok w tył zaraz po zrobieniu kroku naprzód to nie katastrofa, lecz cha-cha.  Nie boi się stawiać czoła wyzwaniom, uważa że kluczem do sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, wiara w to, co się robi, skalkulowane ryzyko i umiejętne podejmowanie decyzji. Od 2014 r. zarządza grupą spółek, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port**** Art & Business w Ostródzie, Hotel Paryski**** Art & Business w Zakopanem oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim i Hotelu Nosal*** w Zakopanem. W 2016 roku została laureatką Tytułów Kobiety Przedsiębiorczej Warmii i Mazur 2016 i Kosyniera Przedsiębiorczości a w 2018 została wyróżniona tytułem Kobiety z Charakterem w kategorii biznes. Od 2019 roku viece Prezes Zarzadu Harmony Polish Hotels organizacji skupiającej polskie niezależne hotele.  Poza działalnością biznesową aktywnie angażuje się w działalność kulturalną – jest mecenasem sztuki, organizuje koncerty i wernisaże oraz wspiera artystów nie tylko z Warmii i Mazur. Prywatnie,  mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.


    Artur Kozieja

    Deweloper i inwestor, założyciel firmy Europlan, która od 2004 r. zajmuje się realizacją deweloperskich projektów komercyjnych i mieszkaniowych w Polsce. Współwłaściciel hoteli działających od 1999 roku na Dolnym Śląsku w tym Lake Hill Resort & SPA w Sosnówce k. Karpacza, a także hotelu Metropolo Metropolo by Golden Tulip w Krakowie. Pracował w bankowości inwestycyjnej m.in. w Credit Suisse First Boston, Morgan Stanley oraz Barclays Capital

WARSZTAT 5 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Szkolenie IGHP dla hotelarzy „Profesjonalny housekeeping kluczem do sukcesu hotelu”. Czystość w pokoju jest jedną z podstawowych kwestii, na jaką zwracają uwagę Goście po przybyciu do hotelu. Rola służby pięter jest w tym przypadku kluczowa. Sprawny zespół, przestrzeganie najwyższych standardów, a także dobra organizacja pracy są dzisiaj podstawą w codziennym funkcjonowaniu hotelu, któremu zależy na pozytywnym wizerunku i zadowolonych Gościach.


    Maria Middeldorp


    Od 13 lat związana z branżą hotelarską. Posiada ogromne doświadczenie w dziale służby pięter, w którym przez wiele lat zajmowała kierownicze stanowisko. Pracowała w największych sieciach hotelowych w Wielkiej Brytanii: w Marriott International i InterContinental Hotels Group. Do Polski wróciła w 2014 roku, by uczestniczyć w rozwoju sieci Hilton Worldwide w rodzimym kraju.
    W pracy ambitna perfekcjonistka, wdrażająca najwyższe sieciowe standardy. Swoją pracę oraz zdobyte doświadczenia umiejętnie przekłada na realizowanie wyznaczonych zarówno przez siebie, jak i hotel ambitnych celów. Wprowadza wiele zmian w funkcjonowaniu hotelu, by systematycznie poprawiać jakość oraz efektywność świadczonych usług. Priorytetem jej działań jest najwyższa satysfakcja obsługiwanych gości. Swoim entuzjazmem zaraża kolejnych ludzi, chcących prowadzić swoje działy hotelowe w sposób profesjonalny.
    Absolwentka Krakowskiej Akademii, Wydziału Stosunków Międzynarodowych o profilu turystycznym. Prywatnie ceni spokój, interesuje się podróżami. Wolny czas uwielbia spędzać ze swoimi dwoma czworonożnymi pupilami, w czym odnajduje balans pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.

SALA DISCOVERY

(1 piętro)

WARSZTAT 6 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Jak zorganizować aktywną sprzedaż B2B w hotelu.

    Jak szybko zbudować relację z klientem – narzędzia i techniki. 

    Dla kogo:

    Dla pracowników i menadżerów działów sprzedaży, MICE

    Czego się dowiesz:

    -> jak zmaksymalizować sprzedaż B2B w Twoim hotelu

    -> jak błyskawicznie zbudować więź z nowym klientem.


    Małgorzata Pioszyk

    Trener We Do Hotels

    Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług. Jest audytorem, trenerem, współautorką programów szkoleniowych We Do. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, obsługi Gościa i zarządzania zespołem. Pomaga hotelom tworzyć standardy sprzedaży oraz skrypty sprzedażowe. Jest absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera oraz certyfikowany trenerem „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016)

    We Do Hotels jest firmą szkoleniowo – doradczą, która pomaga hotelom sprzedawać. Naszą misją jest zwiększanie efektywności działań związanych ze sprzedażą i obsługą Gości. Misję tę realizujemy poprzez szerzenie edukacji, programy szkoleniowe, marketing oraz nowe technologie.

SALA CHALLENGER

(1 piętro)

WARSZTAT 7 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Szkolenie IGHP dla hotelarzy „Efektywny kelner mistrzem sprzedaży”. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, w jaki sposób kelner może stać się mistrzem sprzedaży, poznają sposoby na zrobienie niezapomnianego wrażenia na gościu i oszlifują praktyczne umiejętności kelnerskie oraz techniki serwowania dań i napoi. Najwyższa jakość serwisu sprawi, że zyski restauracji wzrosną, a w portfelach kelnerów będzie więcej napiwków.


    Katarzyna Starzyńska

    Od ponad 30 lat rozwija karierę w gastronomii. Absolwentka Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie. Dwa lata temu ukończyła na WSiT podyplomowe studia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Zajmuje się m.in. szkoleniem i dydaktyką. Pracowała w warszawskim Hotelu Bristol, gdzie przeszła wszystkie szczeble rozwoju zawodowego – od pracy w kuchni hotelowej po pracę w charakterze kelnerki, kierownika, managera restauracji po zastępcę dyrektora ds. gastronomii. Po 15 latach, w 2007 roku rozpoczęła pracę na stanowisku dyrektora restauracji i kawiarni w firmie Belvedere Gourmet Group. Od 2016 r. pełni funkcję managera ds. projektów, a do jej głównych zadań należy rekrutacja personelu operacyjnego, ich szkolenia oraz motywacja. Restauracja Belvedere to miejsce premium dla najbardziej wymagających klientów. Catering Belvedere obsługuje wszystkie najważniejsze imprezy i wydarzenia państwowe, również te z udziałem Prezydenta RP.

SALA VEGA

(1 piętro)

WARSZTAT 4 (PEŁNE SZKOLENIE 2x80 minut, płatny)

  • 1 Część: 9.00 – 10.40 – Droga od kontaktu do kontraktu
    2 Część: 11.10 – 12.30 – Wpływ historii klienta na aktywizowanie sprzedaży i zwiększenie przychodów

    Opis:
    Trendy w sprzedaży potwierdzają, że sprzedawcy już nie sprzedają, a bardziej pomagają klientom, stając się brokerami możliwości. Szukają rozwiązań i wraz z klientem wybierają te najbardziej korzystne dla celu wydarzenia. Z założenia sprzedawca powinien mieć większą wiedzę o produkcie, niż jego klient. Powinien też potrafić zestawić z tą wiedzą potrzeby, wyzwania i pragnienia klienta i połączyć w całość w spersonalizowanej ofercie. Ofertę natomiast jako propozycje wartości przedstawić klientowi nie czekając na jego ruch w postaci przesłanego zapytania.

    Warto, ponieważ dowiecie się:

    Okazje sprzedażowe nie generują się same. Nie zostawiajmy sprzedaży przypadkowi. Zapraszamy na praktyczny warsztat, gdzie omówimy etapy pozyskiwania nowych klientów, sposoby na zwiększenie lojalności już posiadanych, wypracujmy dobre nawyki sprzedażowe.
    – gdzie szukać nowych klientów,
    – jak aktywnie i bez natarczywości budować relacje
    – jak wykorzystywać potencjał, który już macie w firmie do zwiększania sprzedaży
    – jakie korzyści daje regularna praca z kontaktami i jak na tej podstawie zwiększać swoją handlową skuteczność
    – zyskacie również większą świadomość w analizowaniu danych o klientach i procesie sprzedaży


    Eliza Kozica-Kamińska 

    Praktyk z 18-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach oraz dyrektor ds.klientów biznesowych w nowym obiekcie eventowym Weranda Home, gdzie odpowiada za rozwój sprzedaży B2B. Wcześniej Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników.
    Autorka metodyki Event Design służącej projektowaniu wydarzeń oraz tworzeniu propozycji wartości obiektów hotelarskich w oparciu o Service Design i Design Thinking.
    Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego o specjalności polityk i ekonomika turystyki, oraz studiów podyplomowych z zakresu PR i Reklama oraz Service Design. Autorka i współautorka artykułów oraz wypowiedzi dla MICE Poland, Biznes Hotel, Event Management, Think Mice.
    Prywatnie miłośniczka kotów i podróż kulinarnych.

SALA DACOTA + CARAVELLE

(parter)

  • Indywidualne spotkania hotelarzy biorących udział w procesie zakupowym z dostawcami produktów i usług.

    CZY WIESZ ŻE…

    Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Hotel Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund. 

RESTAURACJA MIRAGE

(parter)

12:30 - 13:20

PRZERWA OBIADOWA

13:20 - 14:50

III BLOK

SALA KONFERENCYJNA GALAXY I

(1 piętro)

  • Marta Hancock

    Deputy Chief TopLine Officer w regionie Europy Wschodniej firmy Accor,
    w którym odpowiada za ponad 140 hoteli. Odpowiada m. in. za wdrożenie nowego programu lojalnościonego ALL – Accor Live Limitless. Będąc w minionych latach odpowiedzialna za zespół Zarządzania Przychodami stworzyła centralny zespół, który obejmuje 25 Revenue Managerów w trzech regionalnych biurach w Warszawie, Budapeszcie i Bukareszcie. W Accor pracuje od stycznia 2011 roku, w branży hotelowej od 2002 roku. W latach 2007 – 2010 była Revenue Managerem w Louvre Hotels i Satoria Group.
    Marta Hancock jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. W czerwcu 2015 zakończyła program Executive MBA University of Quebec we współpracy ze Szkołą Główną Handlową.
    Marta zdobyła nagrodę Hotelarz Roku 2014 w kategorii Revenue Manager.

     

  • Prąd ze słońca – ile to kosztuje, kiedy się zwróci, jak duże są oszczędności. Dwa sąsiadujące obiekty, dwie instalacje tej samej mocy. Analiza efektywności, relacji kosztów inwestycji do ilości pozyskiwanej energii. O co zadbać, na co zwrócić uwagę, czego wymagać od wykonawcy. Jak uniknąć pułapek, jakie pozwolenia prawne uzyskać.


    Andrzej Witek

    Prezes Zarządu, Hotel **** Witek Kraków/Modlniczka. 66 pokoi, 14 sal konferencyjnych. Kilkanaście lat w branży hotelarskiej, reprezentuje trzecie pokolenie w firmie rodzinnej. Grupa Witek to oprócz hotelu: centrum wyposażenia wnętrz, magazyny na wynajem, wyposażenie gastronomi.

  • Krótka historia kamerdynera, ewolucja pozycji na przestrzeni czasu i nowe trendy. Jakie cechy powinien mieć Butler i jak one wpływają na tworzenie więzi z gośćmi? Jak Butler Service bezpośrednio kreuje wyjątkowy guest experience i dlaczego warto inwestować w szkolenia poszerzające zakres zdolności personelu. Butler Service na świecie.


    Marta Otrębska

    Hotelarka i trenerka serwisu z międzynarodowym doświadczeniem. Pierwsza kobieta w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service uzyskanym po szkoleniu przez renomowaną Magnums Butler Academy.
    Marta jest założycielką iDelight z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży hotelarsko-gastronomicznej. Mieszkając i pracując pół dekady w Azji Marta doskonaliła swoje umiejętności wśród najlepszych m.in. otwierając Mandarin Oriental Pudong Shanghai i uczestnicząc w procesie zdobywania 5* Forbes. Hotel zdobył je jako pierwszy w historii ustanowiając nowy rekord – 9 miesięcy po otwarciu.
    Marta oferuje obecnie usługi doradztwa hotelarskiego dla luksusowych hoteli i resortów za pośrednictwem iDelight. Jej najnowsza praca dla klienta obejmuje konsultacje projektowe z legendarną MOHG.

SALA ATLANTIS

(1 piętro)

WARSZTAT 8 (DEMO 80 minut, płatny)

  • (Młodzi) ludzie nie chcą pracować w branży – wiem dlaczego i wiem co zrobić, żeby chcieli pracować właśnie z Tobą. Podczas warsztatu nie powiem Ci wszystkiego (bo nie zdążę) ale wszystko co Ci powiem, będzie moim żywym doświadczeniem. Do’s and Don’ts by Miłosz, żeby dać Ci szansę to Buy Miłosz na dłużej.


    Miłosz Stanisławski


    Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tutułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power 12 przez MeetingPlanner.pl.
    Zaangażowany w rozwój talentów, między innymi jako wykładowca w Grupie Uczelni Vistula, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz wolontariusz w organizacjach młodzieżowych i branżowych – MPI Poland Chapter – Współpraca ze Studentami; IGHP Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – Dyrektor Regionu Mazowieckiego.

    Więcej: https://www.linkedin.com/in/miloszstanislawski/

SALA DISCOVERY

(1 piętro)

WARSZTAT 9 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Spotkanie i warsztaty z prawnikami z Kancelarii OWiW Legal (Kancelaria zajmuje się obsługą hoteli!) będzie szansą dla kadry zarządzającej oraz pracowników hotelu na rozwianie wątpliwości prawnych, które są związane z jego prowadzeniem. Dodatkowo prezentacje praktycznych case studies z branży hotelowej.

    Spotkanie podzielone zostanie na trzy obszary tematyczne:

    • Ochrona danych osobowych oraz RODO w hotelu, case studies z kontroli UODO,
    • Zatrudnianie obcokrajowców  w hotelu, czyli jak SZYBKO uzyskać pozwolenie na pracę,
    • Inne prawne aspekty funkcjonowania hotelu (m.in. umowy zlecenia w hotelu oraz umowy na remont).

    Eksperci rozumiejący problemy branży hotelowej oraz mówiące ludzkim, a nie tylko prawniczym językiem, zdejmą Ci z barek ciężar niepewności, co do prawnych kwestii prowadzenia hotelu.

    Ekspertami będą:

    Mikołaj Ostrowski, Agnieszka Wołyniec-Ostrowska, Iga Bielejewska, Ewelina Kęciek i Adriana Lotolc.


    Mikołaj Ostrowski

    Adwokat, partner zarządzający OWIW Legal, kancelarii specjalizującej się w obsłudze branży HoReCa, absolwent aplikacji sądowej i adwokackiej, doradca biznesowy. Wcześniej szef działu procesowego w wiodącej warszawskiej kancelarii, w której prowadził spory o wartości kilkuset milionów złotych. 

    Jego pasją jest wspieranie przedsiębiorców w zakresie prowadzenia biznesu, optymalizacji procesów prawnych oraz negocjowanie umów z Klientami. O wynajmach krótkoterminowych wie wszystko, dlatego chce się dzielić swoją wiedzą. W wolnym czasie jest na szlaku z kijami (nordic walking).


    Agnieszka Wołyniec-Ostrowska

    Adwokat | Partner zarządzający OWIW Legal i szef działu prawa transgranicznego i administracyjnego. Pełni rolę Inspektora Danych Osobowych w wielu podmiotach. Doświadczenie zdobywała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym – Izbie Ogólnoadministracyjnej. Były Naczelnik w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. Specjalizuje się w prawie administracyjnym ze szczególnych uwzględnieniem prawa migracyjnego, ochronie danych osobowych i ochronie środowiska. Autorka publikacji dotyczących „Kontrola dostępu do funduszy unijnych w kontekście ochrony praw obywatelskich i źródeł prawa powszechnie obowiązującego”.
    Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z migracjami i pomocą cudzoziemców, zdobyte podczas wieloletniej współpracy z przedsiębiorcami zatrudniającymi cudzoziemców. Jak również w bieżących czynnościach w ramach wsparcia przedsiębiorców w procesach deportacji, legalizacji pobytu i pracy oraz kontroli PIP i Straży Granicznej. Czynnie udziela konsultacji w zakresie legalizacji pobytu i pracy oraz reprezentuje cudzoziemców przed instytucjami. Wolne chwile poświęca na nordic walking i kryminały.


    Adriana Lotolc

    Prawnik OWIW Legal, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. W Kancelarii OWIW Legal od początku współpracy wspiera przedsiębiorców w rozwiązywaniu problemów prawnych, w szczególności właścicieli hoteli i restauracji. Zajmuje się szeroko pojętym prawem cywilnym i gospodarczym, aktywnie uczestniczy w wielomilionowych procesach sądowych. Opiekun prawny hotelarzy i restauratorów. Stały ekspert prawny Przeglądu Gastronomicznego. Prowadzi blogi Prawo w salonie urody oraz Prawnik w hotelu i restauracji, poświęconego branży HoReCa. Interesuje się sportem. Jest członkiem oficjalnego fan klubu FC Barcelona.


    Iga Bielejewska


    Prawnik OWIW Legal, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UW w Warszawie oraz Szkoły Prawa Brytyjskiego i Europejskiego. Specjalizuje się w prawie międzynarodowym, unijnym i migracyjnym. Doświadczenie zdobywała w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich w Zespole Prawa Konstytucyjnego, Międzynarodowego i Europejskiego gdzie zajmowała się kwestiami prawa unijnego i administracyjnego. W Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka udzielała porad cudzoziemcom w kwestiach związanych z legalizacją pobytu i realizacją przysługującym im praw na terenie RP. W kancelarii czynnie wspiera cudzoziemców przedsiębiorców zatrudniających cudzoziemców w zakresie prawa migracyjnego, legalizacji pracy i pobytu na terytorium RP.


    Ewelina Kęciek


    Prawnik OWIW Legal, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UW w Warszawie. Aktualnie słuchacz specjalistycznych studiów podyplomowych z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w prawie pracy i ochrony danych osobowych. Doświadczenie zdobywała w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich w Zespole Prawa Konstytucyjnego, Międzynarodowego i Europejskiego, gdzie zajmowała się między innymi tematyką ochrony danych osobowych. W kancelarii czynnie wspiera przedsiębiorców w zakresie poprawności i legalności przetwarzania danych osobowych, oraz w prawie pracy. Przeprowadza audyty oraz wdraża przepisy o ochronie danych osobowych w jednostkach publicznych oraz prywatnych.

SALA CHALLENGER

(1 piętro)

WARSZTAT 10 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Szkolenie IGHP dla hotelarzy „Skuteczne zarządzanie zespołem w hotelu. Wyzwania i najlepsze praktyki w branży”. W trakcie szkolenia będzie można poznać rozwiązania i dobre praktyki, dzięki którym pracownicy mogą odzyskać motywację, a fluktuacja w hotelu stopniowo się zmniejszy. W programie szkolenia znajdują się zagadnienia związane z obiektywną oceną pracy, optymalizacją struktury organizacyjnej w hotelu, wynagrodzenia czy wdrożenia w hotelu profesjonalnych procedur HR.


    Urszula Kołtko

    Socjolog, menadżer i konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, w tym w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych oraz programów rozwoju kompetencji pracowniczych. Od 2002 roku współpracuje z klientami branży hotelowej, realizując dla nich projekty doradcze, szkoleniowe oraz rekrutacyjne (w tym procesy rekrutacyjne podczas preopeningu hoteli). Autorka artykułów publikowanych w branżowych pismach hotelarskich. Obecnie partner firmy MUMOTIVE Group, wspierającej procesy zmian i restrukturyzacji, m.in. w sektorze retail oraz hospitality.

SALA VEGA

(1 piętro)

WARSZTAT 11 (PEŁNE SZKOLENIE 2x80 minut, płatny)

  • 1 Część: 13.20 – 14.50 – Co raportujemy i analizujemy, aby efektywnie sprzedawać segment MICE, czyli co wiemy o klientach, eventach, cenach i kosztach

    2 Część – 15.10 – 16.30 – Analiza raportów a komunikacja w dziale sprzedaży i między działami, czyli jak być bardziej skutecznym.

    Grupa docelowa: menedżerowie działów sprzedaży

    Opis:
    Analiza raportów to niekończący się proces. Dobry raport jest podstawą do modyfikacji działań, przygotowania się na zmiany trendów, do obwieszczenia sukcesu sprzedażowego. Tylko zawsze rodzi się pytanie, czy można więcej, szybciej, lepiej… Moim zadaniem, na podstawie danych z ponad setki obiektów, z systemu Horeca Idea, jest podzielić się praktyczną wiedzą i pokazać, które raporty są istotne, jakie dane powinny spowodować alarm w działach sprzedaży. Chcę pokazać, że sztuką raportowania jest umiejętność dzielenia się tą wiedzą z zespołem i praca metodą projektową, by konstruktywnie wdrażać zmiany. Sukcesem w sprzedaży MICE jest nie posiadanie danych, lecz ich analizowanie, a następnie szybkie i skuteczne wprowadzanie wniosków w życie i… znowu raportowanie…

    Dlaczego warto?

    Sprzedaż MICE w hotelarstwie to dynamiczy proces, który z roku na rok ulega ciągłym zmianom i przyspiesza. Rotacja w działach sprzedaży, wzrost ilości zapytań niekompletnych, zmiany w działach operacyjnych, roszczeniowość klientów, powodują, że kontrola i szybka analiza danych to podstawa codziennego działania managera. Liczba danych rośnie w tempie błyskawicznym. Musisz wiedzieć, które raporty dadzą Ci przewagę konkurencyjną oraz zapewnią po pierwsze stabilną pracę działu, po drugie przyczynią się do zwiększenia sprzedaży. Dobry menedżer, aby aktywizować sprzedaż zna. m.in.:
    – raporty aktywności
    – rankingi klientów
    – raporty szczegółowe sprzedaży
    – raporty rentowności
    – raporty preferencji klientów
    – ilościowe i jakościowe raporty utraconej sprzedaży


    Blanka Retmańska – Man


    Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych.
    Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM.
    Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych.
    Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych.
    Współautor portalu do rezerwacji online imprez.
    Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych.
    Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea.
    Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych
    Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.
    Z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami.
    Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.
    „Jestem dumna z tego, że mogę przyczynić się do rozwoju branży eventowej”.

SALA DACOTA + CARAVELLE

(parter)

  • Indywidualne spotkania hotelarzy biorących udział w procesie zakupowym z dostawcami produktów i usług.

    CZY WIESZ ŻE…

    Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Hotel Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund. 

STREFA WYSTAWIENNICZA + FOYER

(1 piętro)

14:50 - 15:10

PRZERWA KAWOWA

15:10 - 16:30

IV BLOK

SALA KONFERENCYJNA GALAXY I

(1 piętro)

  • Podstawą tego zagadnienia będzie przedstawienie preopeningu przez pryzmat wyzwań/problemów/”wtop” przez które osoby zarządzające preopeningiem miały nieprzespane noce, ale które także koniec-końców zostały rozwiązane.

    Polemika „na żywo” na temat tych właśnie problemów i przedstawieniu ich rozwiązania (priorytetów) przez dwa różne światy: sieciowy hotel biznesowy vs wypoczynkowy hotel niezależny. Nie będzie to reklama usług i nie będzie to słodzenie sobie nawzajem tylko realne wyzwania i realne problemy które się pojawiły na tym bardzo ważnym etapie realizacji hotelu.


    Moderator – Rafał Abramczyk, CEO, Hotel AG

    Paneliści:

    Artur Trukawiński, AT Hospitality Consulting and Management

    Maciej Knyrek, Hospitality Consulting

    Maciej Wroński, dyrektor zarządzający RATIONAL


    Rafał Abramczyk

    Jako pierwszy w Polsce wprowadził międzynarodową sieć hotelową na rynek condohoteli (Golden Tulip Międzyzdroje i Golden Tulip Gdańsk). Z powodzeniem koordynował i nadzorował otwarcia hoteli zarówno od strony operacyjnej jak i inwestorskiej. Obiekty zarządzane przez Rafała wielokrotnie zdobywały nagrody, m.in.: „Oscar” branży budowlanej – Budowa Roku 2013 dla Golden Tulip Gdańsk, przyznawana m.in. przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju;  Inwestycja Roku Rynku Hotelarskiego 2013 dla Golden Tulip Gdańsk a także Najlepszy Hotel Wypoczynkowy 2012 dla Golden Tulip Międzyzdroje. Jako Dyrektor Generalny Condohotels Ostróda był odpowiedzialny za wszystkie działania operacyjne a także  projekt pre-openingu i otwarcia nowych hoteli (m.in. Willa Port Resort). Pracując dla Louvre Hotels w Polsce uczestniczył w otwarciu kompleksu trzech hoteli w Warszawie (Golden Tulip- ex Kyriad Prestige, Campanile i Premiere Classe). Następnie, jako dyrektor zarządzał operacyjnie pierwszym sieciowym hotelem ekonomicznym w Warszawie zdobywając nagrodę dla Najlepszego Hotelu Ekonomicznego 2008 roku.
    Pełniąc funkcję CEO w hotelAG odpowiedzialny jest za kompleksowy nadzór nad wszystkimi projektami hotelowymi prowadzonymi przez grupę oraz wytyczanie strategii i planów dalszego rozwoju.


    Artur Trukawiński

    Założyciel AT Hospitality Consulting and Management, hotelarz, doradca hotelowy, trener i szkoleniowiec, audytor hoteli i wykładowca akademicki.
    Obejmował różne stanowiska operacyjne i zarządcze w hotelach sieciowych tj. Accor, Starwood, InterContinental Hotels Group, Hilton, Grupa Arche . Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczął pracując dla międzynarodowych kompanii żeglugowych: Cunard Line, Costa Crociere, Princess Cruises i Disney Cruise Line. Pełnił funkcje członka zarządu i wice prezesa w zarządzanych obiektach.
    Wraz ze swoimi zespołami zdobył liczne krajowe i międzynarodowe nagrody dla zarządzanych przez siebie hoteli. Przez sieć IHG nominowany do nagrody „Holiday Inn General Manager of the Year Award” na region EMEA. Przez branżę MICE został nominowany do tytułu „Osobowość Roku MICE Poland”, jak również zdobył dwie narody „MP Power Awards”. Finalista konkursu „Hotelarza” do nagrody „Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego”.


    Maciej Knyrek

    – z hotelarstwem związany od 1992 roku. Rozpoczął w Szczecinie w hotelu Radisson
    – kierował miedzy innymi hotelami: Holiday Inn Wrocław, Scandic, BEST WESTERN PLUS, AC Hotel by Marriott
    – obecnie Doradca i Konsultant – Hospitality Consulting-Maciej Knyrek
    – trener w Akademii Hotelarza
    – od 2014 roku prowadzi własną firmę konsultingową – współpracował z Hotel Professionals przy otwarciu Molo Park Mielno; od października 2018 roku doradza przy budowie hotelu Tribute Portfolio Katowice (grupa Marriott)
    – członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego od 2017 roku

     


    Maciej Wroński

    Dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. pobierał nauki między innymi w Szkole Głównej Handlowej na wydziale Handlu Zagranicznego, na Uniwersytecie GH w Duisburgu. Wiedzę z zakresu finansów pobierał w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie zdobył dyplom MBA. Droga do RATIONALA wiodła przez niemieckie i amerykańskie koncerny. Od 10 lat wspiera Szefów Kuchni w Polsce oferując wraz z Zespołem urządzenia RATIONAL. Pasjonat gotowania, dobrych smaków i sztuki kulinarnej. Poszukując inspiracji jest zawsze tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne

  • W ciągu kilkunastominutowej prezentacji chciałbym poruszyć następujące kwestie:

    • Kilka słów o firmie SECCo Hospitality Financial Management i programie USALI BI Point
    • Co to jest standard USALI i dlaczego jest on niezbędny do efektywnego zarządzania obiektem hotelowym
    • Przedstawić klasyfikację kosztów hotelowych ze względu na ich zmienność

    Omówić Case study – z wykorzystaniem Modelu Break-Even Point, w którym łączymy standard USALI z klasyfikacją kosztów. Dzięki modelowi pokazujemy wpływ zmiany kosztów jednostkowych wybranych czynników na niezbędny wzrost sprzedaży hotelowej w celu ich kompensacji. Zaprezentujemy aktualne wyzwania związane z wzrostem cen energii elektrycznej, kosztów osobowych lub innych czynników. Model wylicza konieczną zmianę w ilościowej sprzedaży pokoi, frekwencji oraz globalną zmianę zysku


    Partner w SECCO Hospitality Financial Management

    Cezary Sarnecki jest związany od ponad 14 lat z branżą hotelarską. W czasie swojej pracy pełnił funkcje Głównego Księgowego i Dyrektora Finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott, a także Dyrektora Generalnego Hotelu DeSilva Katowice i Dyrektora Finansowego w grupie Hotele DeSilva.
    Trener i wykładowca w różnych organizacjach szkoleniowych – w tym w projektach szkoleniowych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych HoReCa Manager. Autor kilkudziesięciu artykułów dedykowanych USALI i controllingowi w branży hotelarskiej publikowanych w czasopismach branżowych „Hotelarz”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Zarządzanie i Controlling”, „Biznes Hotel” oraz w wydawnictwach akademickich. Absolwent studiów doktoranckich SGH i międzynarodowych studiów MBA realizowanych przez Uniwersytet Warszawski. Certyfikowany Główny Księgowy i członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trener i konsultant ds. USALI w austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.

  • W swojej prezentacji chcemy poruszyć następujące kwestie

    Jak konkurować z hotelami:

    – TRIPADVISOR – jak ważne są opinie Gości i odpisywanie na nie
    – Podaruj Gościom wspomnienia
    – Cena – czy walka cenowa się opłaca ?
    – monitoring tego co dzieje się w mieście
    – monitoring konkurencji i analiza ich działań

    Jak konkurować z OTA:

    – jak wyglądają relacje OTA i hoteli – w każdej działalności biznesowej , nie tylko w hotelarstwie obecni są pośrednicy
    – OTA mistrzowie sprzedaży więc uczmy się od najlepszych
    – Booking, Expedia, strona www – kto jest u Ciebie dominującym kanałem sprzedaży , jak jest a jak być powinno ??
    – strona WWW – sposoby na direct Booking
    – dział sprzedaży – sprzedaż bezpośrednia to to co dla nas jest najlepsze


    Związana z branżą hotelarska od 17 lat , swoją karierę hotelarską rozpoczynała w dziale F&B hotelu Novotel Kraków Centrum**** , następnie pracowała w sieci Hotel System. Od 2009 roku związana z firmą Osti-hotele, gdzie rozpoczęła pracę na stanowisku Front Office Managera w nowo otwartym hotelu Kossak**** w Krakowie, by w 2012 roku objąć funkcje dyrektora generalnego hoteli Kossak**** i Senacki****. Ukończyła studia na kierunku Turystyka i Rekreacja na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz szereg branżowych szkoleń. Główne zainteresowanie zawodowe to hotel & revenue management. W 2016 otrzymała nagrodę Hotelarz Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego. Konkurs ten to jedyne w polskiej branży hotelarskiej wydarzenie, którego celem jest promowanie wyróżniających się swoimi osiągnięciami profesjonalistów z branży hotelowej. Od lipca 2019 roku Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego województwa małopolskiego. Angażuje się razem ze swoimi pracownikami w akacje charytatywne takie jak Dni Dawcy Szpiku , jest inicjatorką dobroczynnego przedsięwzięcia „Krakowscy Hotelarze dzieciom” – w myśl zasady , że nic tak nie integruje jak wspólne pomaganie


    Z hotelarstwem związana jest od 11 lat. Karierę rozpoczęła w Hotelu Senackim**** w dziale rezerwacji. Następnie pracowała przy otwarciu Hotelu Kossak**** obejmując kolejno stanowiska Specjalisty ds. Rezerwacji, Conference Manager, Sales Manager oraz Marketing Manager. Ukończyła studia na krakowskim AWF-ie wybierając specjalizację Hotelarstwa na kierunku Turystyka i Rekreacja. Ukończyła liczne szkolenia branżowe oraz Management Program by ICAN Institue. Główne zainteresowania to podróże i hotelarstwo.

SALA ATLANTIS

(1 piętro)

WARSZTAT 12 (DEMO 80 minut, płatny)

  • Szkolenie IGHP dla hotelarzy „Bezpieczny hotel”. Każdy obiekt hotelowy powinien być przygotowany, a jego personel świadomy kwestii związanych z bezpieczeństwem. Celem szkolenia jest budowanie świadomości skutecznych działań zwiększających bezpieczeństwo gościa w hotelu w oparciu o istniejące i nowe rozwiązania. To vademecum budowy bezpieczeństwa wraz z ciekawymi przykładami oraz praktycznymi wskazówkami.


    płk rez. Piotr Gąstał

    Były dowódca JW GROM, prezes firmy Fights On Security. Służbę w Jednostce Wojskowej GROM rozpoczął w 1991 r. Zajmował szereg stanowisk w rozpoznaniu, wydziale operacyjnym i zespołach bojowych. Pełnił obowiązki m.in.: dowódcy sekcji, dowódcy grupy, zastępcy dowódcy Jednostki oraz w latach 2011-2016 dowódcy JW GROM. Wielokrotnie wykonywał zadania poza granicami kraju (na Haiti, we Wschodniej Slawonii, w Kosowie i Iraku, gdzie wykonywał operacje bojowe wspólnie z US NAVY SEALS i US ARMY SF). Ukończył wiele zagranicznych i krajowych kursów specjalistycznych, m.in.: Kurs Taktycznych Jednostek Antyterrorystycznych, Kurs Oficerów Wojsk Specjalnych w Fort Bragg (USA), Kurs Zarządzania Zasobami Obrony w Podyplomowej Szkole MW w Monterey (USA), Kurs Połączonych Operacji Specjalnych NATO w Oberammergau (Niemcy), Kurs Wywiad w Zwalczaniu Terroryzmu w Narodowym Uniwersytecie Wywiadu w Waszyngtonie (USA) oraz Zaawansowany Kurs Operacji Specjalnych w Tampie (USA).
    Oprócz wyżej wymienionych kursów ukończył m.in. Studia Podyplomowe w Naval Postgraduate School w Monterey (USA) w 2008 roku o kierunku „Polityka i strategia zwalczania terroryzmu”. Ukończył studia politologiczne oraz studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa narodowego na Uniwersytecie Warszawskim. W trakcie swojej służby Piotr Gąstał uczestniczył w wielu ćwiczeniach, treningach i warsztatach taktycznych z partnerami z sił specjalnych USA, Europy i Afryki. Wielokrotnie doradzał w sprawach bezpieczeństwa i terroryzmu polskiemu prezydentowi, premierowi, ministrom obrony narodowej, spraw wewnętrznych i spraw zagranicznych, komendantowi głównemu Policji. Wykładał gościnnie na wielu polskich uczelniach.
    Za swoje zaangażowanie w służbę, działalność społeczną i współpracę międzynarodową płk Gąstał został odznaczony wieloma medalami, w tym Krzyżem Zasługi za Dzielność, Gwiazdą Iraku, Medalem za Zasługi dla Policji, Medalem Pro Patria, Honorową Odznaką Zasłużony dla Kultury Polskiej oraz na wniosek Kongresu Stanów Zjednoczonych flagą USA.

SALA DISCOVERY

(1 piętro)

WARSZTAT 13 (DEMO 80 minut, płatny)

  • „Kto chce zapalać innych, sam musi płonąć” – Ludwik_Hirszfeld

    Źródła motywacji członków zespołu – to jeden z najważniejszych obszarów dla osób, które chcą być liderem dla swojego zespołu.

    Nie wystarczy motywować zespołu, stale należy pracować również nad sobą.

    Podczas szkolenia będziemy pracowali nad tematami poniżej:

    Jak motywować siebie i innych

    Jak badać motywację zespołu

    Jak zwiększać zaangażowanie pracowników

    Na czym polega motywacja zewnętrzna i wewnętrzna


    Rafał Pasenik

    Właścicielem H&R System

    Od ponad 20 lat pracuję w branży HoReCa – znam jej problemy, potrzeby i możliwości. Pomagam moim Klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży, podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz w budowaniu stałych, zmotywowanych i zaangażowanych w swoją pracę zespołów. Zawsze gram o sukces moich Klientów ponieważ jestem wierny przekonaniu, że najważniejsi są Goście, ponieważ dzięki nim wszyscy mamy pracę i najdroższe w restauracji jest puste krzesło, a w hotelu pokój.

SALA CHALLENGER

(1 piętro)

WARSZTAT 14 (DEMO 80 minut, płatny)

  • „Dobry rozmówca kształtuje swój język tak, aby pasował do modelu świata drugiej osoby (…) i upewnia się, że będzie ona mogła łatwo zrozumieć przekazywaną treść”. To zdanie jest dla mnie kwintesencją wywierania językowego wywierania wpływu. I nie ma tutaj na myśli manipulowania drugim człowiekiem, ale maksymalne dostosowanie komunikatu do odbiorcy. Człowiek odbiera codziennie miliardy bodźców i na poziomie świadomym nie jest w stanie ich przetworzyć, dlatego umysł ustanawia bariery, które filtrują informacje, przepuszczając jedne a blokując drugie. Jeżeli chcecie do czegoś przekonać swojego gościa lub współpracownika, dopasujcie się do jego filtrów.

    Jak to działa?

    Zdarza Wam się mówić do kogoś i odnosić wrażenie, że nie jesteście słuchani? A może ktoś mówi do Was, a Wam wydaje się, że nie macie pojęcia o co mu chodzi? Albo jeszcze inaczej. Czy czasami musicie przekonywać swoich rozmówców po kilka razy do Waszego pomysłu, a w przypadku sprzedaży do usługi? To trochę jak wpychać niewłaściwy klucz do dziurki. Na siłę może nawet wejdzie, ale drzwi nie otworzy, a może uszkodzić zamek.

    Filtrów językowych lub zgodnie z fachową nazwą – metaprogramów jest wiele par, natomiast na potrzeby sprzedaży usług hotelarskich na szkoleniach ćwiczymy kilka najbardziej przydatnych.

    Zapraszam do treningu dwóch par metaprogramów, które odpowiednio zastosowane, zwiększą Waszą skuteczność w docieraniu do umysłu gościa. Zrobimy to na Waszych przykładach i w Waszych sytuacjach. Po 90 minutach wyjdziecie z konkretnym narzędziem praktycznie do natychmiastowego zastosowania, zarówno w hotelu jak i poza nim. Świadome wywieranie wpływu jest fascynującą nauką i zacząć może się właśnie tu.


    Jacek Olszewski

    Trener, handlowiec, manager, tłumacz – mediator języka włoskiego. Te właśnie obszary są moimi źródłami mocy i inspiracji we współpracy i wspieraniu hotelarzy w budowaniu i rozwijaniu ich kompetencji w ramach szeroko pojętego Guest Experience. Ale po kolei…

    Jako absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego, poznałem niuanse międzynarodowego savoir-vivre’u w polityce i biznesie między innymi pod okiem jednego z najwybitniejszych polskich dyplomatów, ambasadora RP w RFN, prof. Jerzego Sułka.

    Będąc dziś handlowcem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta na terenie Polski, Włoch oraz Turcji, a także prowadzeniu negocjacji w wielokulturowym środowisku biznesowym, doświadczyłem istoty emocji w transakcjach handlowych. Jako tłumacz, handlowiec, trener i włóczykij spędzam średnio ponad 100 dni rocznie w hotelach. To wszystko w połączeniu z doświadczeniem trenerskim i międzykulturowym pozwala mi rozwijać zespoły hotelowe, pomagać kierownikom przekwalifikować się w liderów oraz z grup, często przypadkowych ludzi, tworzyć współpracujące zespoły. Jeżeli do tego dojdzie jeszcze zamiłowanie do sprzedaży w różnych branżach mój obraz hotelarskiego trenera jest prawie kompletny.

    Na swoich szkoleniach pomagam managerom i kierownikom różnych działów budować pozytywny i profesjonalny wizerunek ich hoteli od strony kadrowej, chociaż nie tylko. Wychodzę z założenia, iż tylko zadowolony ze swojej pracy zgrany zespół, pod dowództwem lidera jest w stanie zarządzać doświadczeniami gości. Stąd zasada, chociaż nie przeze mnie wymyślona, na której opieram swoją współpracę z hotelarzami, a która mówi: uszczęśliw swojego pracownika, a on uszczęśliwi Twojego gościa.

    Współpracuję zarówno z dużymi sieciami hotelowymi jak i małymi pensjonatami, rozwijając ich historię lub pomagając tworzyć ją od początku.

    Prywatnie uwielbiam podróżować, zwiedzać, odkrywać, gotować i jeść. Kiedyś szybkim autem pokonywałem ¼ mili kilka razy w miesiącu, teraz już zdecydowanie wolniejszym, przemierzam ok. 50000 km rocznie. Lubię koncerty kapel, które przedkładają gitary nad elektronikę i, w których tekstach nadal jest treść i emocje i na koncertach zazwyczaj znajdziecie mnie pod sceną. Kiedy tylko mogę spędzam czas z dzieciakami, a późnymi wieczorami oglądam z żoną filmy psychologiczno-katastroficzno-baśniowe.

SALA VEGA

(1 piętro)

WARSZTAT 11 (PEŁNE SZKOLENIE 2x80 minut, płatny)

  • 1 Część: 13.20 – 14.50 – Co raportujemy i analizujemy, aby efektywnie sprzedawać segment MICE, czyli co wiemy o klientach, eventach, cenach i kosztach

    2 Część – 15.10 – 16.30 – Analiza raportów a komunikacja w dziale sprzedaży i między działami, czyli jak być bardziej skutecznym.

    Grupa docelowa: menedżerowie działów sprzedaży

    Opis:
    Analiza raportów to niekończący się proces. Dobry raport jest podstawą do modyfikacji działań, przygotowania się na zmiany trendów, do obwieszczenia sukcesu sprzedażowego. Tylko zawsze rodzi się pytanie, czy można więcej, szybciej, lepiej… Moim zadaniem, na podstawie danych z ponad setki obiektów, z systemu Horeca Idea, jest podzielić się praktyczną wiedzą i pokazać, które raporty są istotne, jakie dane powinny spowodować alarm w działach sprzedaży. Chcę pokazać, że sztuką raportowania jest umiejętność dzielenia się tą wiedzą z zespołem i praca metodą projektową, by konstruktywnie wdrażać zmiany. Sukcesem w sprzedaży MICE jest nie posiadanie danych, lecz ich analizowanie, a następnie szybkie i skuteczne wprowadzanie wniosków w życie i… znowu raportowanie…

    Dlaczego warto?

    Sprzedaż MICE w hotelarstwie to dynamiczy proces, który z roku na rok ulega ciągłym zmianom i przyspiesza. Rotacja w działach sprzedaży, wzrost ilości zapytań niekompletnych, zmiany w działach operacyjnych, roszczeniowość klientów, powodują, że kontrola i szybka analiza danych to podstawa codziennego działania managera. Liczba danych rośnie w tempie błyskawicznym. Musisz wiedzieć, które raporty dadzą Ci przewagę konkurencyjną oraz zapewnią po pierwsze stabilną pracę działu, po drugie przyczynią się do zwiększenia sprzedaży. Dobry menedżer, aby aktywizować sprzedaż zna. m.in.:
    – raporty aktywności
    – rankingi klientów
    – raporty szczegółowe sprzedaży
    – raporty rentowności
    – raporty preferencji klientów
    – ilościowe i jakościowe raporty utraconej sprzedaży


    Blanka Retmańska – Man


    Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych.
    Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM.
    Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych.
    Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych.
    Współautor portalu do rezerwacji online imprez.
    Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych.
    Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea.
    Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych
    Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.
    Z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami.
    Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.
    „Jestem dumna z tego, że mogę przyczynić się do rozwoju branży eventowej”.

SALA DACOTA + CARAVELLE

(parter)

  • Indywidualne spotkania hotelarzy biorących udział w procesie zakupowym z dostawcami produktów i usług.

    CZY WIESZ ŻE…

    Business Speed Dating Poland, organizator konferencji Hotel Meeting jest pomysłodawcą i organizatorem pierwszych spotkań w formule Business Speed Dating w Polsce. Do układania harmonogramów opracowaliśmy jedyny na świecie, autorski system AS2 (Automatic Schedule Stacker), który tworzy kalendarze tysięcy spotkań dosłownie w kilka sekund. 

SALA KONFERENCYJNA GALAXY I

(1 piętro)

16:30

Wymiana voucherów, konkursy.

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Sponsorzy strategiczni

Rational
First Data Polcard® blue

Sponsor główny

Pergo

Sponsorzy

Trias
RADAWAY 1

Patroni medialni

  •