Hotel Meeting Kraków 9 GRUDNIA 2021

AC Hotel by Marriott Kraków

9:00-9:40

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:40-10:45

BLOK I

Kultura organizacji – jak wpływa na reputację hotelu u gości, pracowników i pomniejsza ryzyko zmian kadrowych.

Tyle się o niej pisze i mówi, a kto ją posiada?

Jak sprawić by ludzie chcieli pracować w Twojej organizacji.

Jak kultura organizacji wpływa na ograniczenie rotacji personelu i jakość świadczonych usług.

Jak się tworzy kulturę organizacji, od czego zacząć?

Dlaczego zmiana dyrektora nie powinna zmieniać kultury organizacji?

10:45-11:00

PRZERWA KAWOWA

11:00-11:55

BLOK II

Koszty vs jakość – usługi premium tworzą koszty czy otwierają portfele?

Ile kosztują usługi premium i ile można na nich zarobić?

Jak tworzyć i sprzedawać dodatkowe usługi premium/luksusowe.

Ile goście są gotowi zapłacić za dobrą usługę?

Czy usługi premium są dla wszystkich gości i każdego obiektu?

Jak dopasować usługi dodatkowe do swoich gości?

11:55-12:10

PRZERWA KAWOWA

12:10-13:05

BLOK III

Guest experience – praktyczne przykłady, które przekładają się na przychody.

Hotelarstwo to usługa gościnności, ale czy jest ona przez wszystkich rozumiana tak samo?

Czego dziś oczekują goście i jak sprawić by spełnić ich oczekiwania, a przy tym dobrze zarobić?

13:05-13:20

PRZERWA KAWOWA

13:20-14:15

BLOK IV

Powtarzalność działań w budowaniu gościnności – czyli jak sprawić, aby hotel na co dzień trzymał jakość usług

Utrzymanie jakości usług przy dużej rotacji personelu lub jego braku.

Procedury i standaryzacja działań. Jak w praktyce pozwalają zadbać o gościnność i zachować jakość?)

Jak sprawić by hotel funkcjonował bez zakłóceń, pomimo niedoboru personelu?

Czy da się utrzymać jakość usług, gdy na pokładzie jest tylko część załogi?

Jak należy delegować zadania gdy w zespole mamy braki i częste zmiany personalne?

Czy procedury są tylko dla personelu?

Jak powinny wyglądać efektywne odprawy i po co je w ogóle robić.

Zrobić dobre pierwsze wrażenie to jedno, ale utrzymać to doświadczenie przy każdej wizycie gości wymaga ciągłego zaangażowania. Jak sprawić by nie popaść w rutynę i oferować niezmienną jakość usług?

14:15-14:30

PRZERWA KAWOWA

14:30-15:25

BLOK V

Moderatorzy: Karol Weber, Rafał Krzycki, Maciej Straus, Sylwia Gilarska, Dariusz Winnicki, Rafał Pasenik

Hyde Park - czyli wspólnie postaramy się rozwiązać Wasze problemy

Jeśli myśleliście, że wysłuchaliście już wszystkich panelistów, to nic bardziej mylnego. Teraz to Wy nimi będziecie! Teraz każdy z Was ma szansę na zadanie pytania i odnalezienie odpowiedzi na nurtujące Was problemy.

Paneliści naszej konferencji dosiądą się do Waszych stolików i pomogą znaleźć Wam rozwiązania, które usprawnią Wasz biznes. 

Być może pomysł na rozwiązanie Twoich problemów ma koleżanka lub kolega ze stolika obok, jeśli tak to sprawimy, że się o tym dowiesz i na miejscu uzyskasz podpowiedzi.

To świetna okazja by podzielić się swoimi doświadczeniami i działającymi rozwiązaniami, które mogą pomóc innym w utrzymywaniu standardów jakości usług.

To pierwszy panel, w którym słuchacze stają się rozmówcami.

 

15:25-17:00

LUNCH

20:00-3:00

Hotelowe Xmas Party

Akcja charytatywna

Uroczysta kolacja

Open bar

DJ

Patronat branżowy

Patronaty medialne