Hotel Meeting Gdańsk 12 MAJA 2022

Hotel Almond Business & SPA Gdańsk

pasenik_krzycki_hotelmeeting

9:00-9:40

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:40-10:55

BLOK I

PREZENTACJA - 15 min.

Hotelarstwo, pewna praca w niepewnych czasach?

Czy wciąż musimy się starać?

Trendy na rynku pracy. Sytuacja rynkowa. Deficyty kadrowe. Oczekiwania pracowników. Wynagrodzenia. Wykształcenie. Prognozy.

_____________________

PANEL DYSKUSYJNY

Jak wynagradzać, by motywować,

nie mieć rotacji w zespole i nie pójść z torbami.

Systemy motywacyjne dla recepcjonistów, pracowników F&B oraz sprzedaży b2b.

Jak zbudować systemy prowizyjne i premiowe, by wszyscy zyskali.

Jak obliczyć wysokość motywującej premii i jak często powinna być wypłacana.

Co wpływa na wynagrodzenie podstawowe pracowników oraz wysokość premii.

Jak finansowo motywować cały zespół.

Pozafinansowe metody motywacji

Motywacja finansowa vs pozafinansowa.

10:55-11:10

PRZERWA KAWOWA

11:10-12:10

BLOK II

Różnice pokoleniowe,

czyli jak dopasować styl zarządzania.

Priorytety pokolenia, różnice w sposobie rozumowania, zmiany w podejściu do kariery.

Starcie pokoleń, jak znaleźć porozumienie.

Jakie zmiany nastąpiły i jak wygląda praktyka na poszczególnych etapach zarządzania personelem – o pracownikach i kandydatach, o schematach myślowych kadry zarządzającej.

12:10-12:25

PRZERWA KAWOWA

12:25-13:20

BLOK III

Prezentacja i dyskusja: Anna Urbańska

Jak wykorzystać wiedzę o najnowszych badaniach nad mózgiem, aby Twój Gość czuł się wyjątkowo w Twoim hotelu.

Jak każda z biostruktur mózgu chce być traktowana podczas swojego pobytu w hotelu?

Czego unikać w obsłudze Gościa podczas pobytu?

Jak pozytywnie zaskoczyć Gościa, aby poczuł się wyjątkowo?

13:20-13:35

PRZERWA KAWOWA

13:35-14:30

BLOK IV

Moderatorka: Joanna Dąbrowa

Paneliści: Anika Westwood, Anna Kopienka, Kamila Wódczyńska

Zarządzanie kryzysowe w ramach HR

2 lata pandemii, a teraz wojna wpływa na personel, co wywołuje istne kryzysy.

Jak zatem dbać o dobrostan ludzi?

Jakie działania powinien i jakie może podjąć pracodawca nie ponosząc ogromnych kosztów, by dbać o ludzi tak, aby jak najdłużej zostali w organizacji?

Czy aby dbać o ludzi potrzebne są duże budżety na działania HR?

14:30-14:45

PRZERWA KAWOWA

14:45-16:00

BLOK V

PREZENTACJA - 15 min.

Goran Yordanov – Sommet Education (Les Roches & Glion)

Utrzymywanie ludzi w stanie inspiracji i motywacji, siła coachingu i uczenia się przez całe życie

_____________________

Hyde Park - czyli wspólnie postaramy się rozwiązać Wasze problemy

Jeśli myśleliście, że wysłuchaliście już wszystkich panelistów, to nic bardziej mylnego. Teraz to Wy nimi będziecie! Teraz każdy z Was ma szansę na zadanie pytania i odnalezienie odpowiedzi na nurtujące Was problemy.

Paneliści naszej konferencji pomogą znaleźć Wam rozwiązania, które usprawnią Wasz biznes. 

Być może pomysł na rozwiązanie Twoich problemów ma koleżanka lub kolega z krzesła obok, jeśli tak to sprawimy, że się o tym dowiesz i na miejscu uzyskasz podpowiedzi.

To świetna okazja by podzielić się swoimi doświadczeniami i działającymi rozwiązaniami, które mogą pomóc innym w utrzymywaniu standardów jakości usług.

To pierwszy taki panel, w którym słuchacze stają się rozmówcami.

 

16:00-17:00

LUNCH

20:00-3:00

Gala Inspirator Horeca

Hotelowe Party

Uroczysta kolacja

Open bar

DJ