
9:00-9:40
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
9:40-10:55
BLOK I
PREZENTACJA - 15 min.
Hotelarstwo, pewna praca w niepewnych czasach?
Czy wciąż musimy się starać?
Trendy na rynku pracy. Sytuacja rynkowa. Deficyty kadrowe. Oczekiwania pracowników. Wynagrodzenia. Wykształcenie. Prognozy.
_____________________
PANEL DYSKUSYJNY
Moderator: Tomasz Pieniążek
Paneliści: Ewa Słodczyk, Jacek Piasecki, Maciej Rogowski
Jak wynagradzać, by motywować,
nie mieć rotacji w zespole i nie pójść z torbami.
Systemy motywacyjne dla recepcjonistów, pracowników F&B oraz sprzedaży b2b.
Jak zbudować systemy prowizyjne i premiowe, by wszyscy zyskali.
Jak obliczyć wysokość motywującej premii i jak często powinna być wypłacana.
Co wpływa na wynagrodzenie podstawowe pracowników oraz wysokość premii.
Jak finansowo motywować cały zespół.
Pozafinansowe metody motywacji
Motywacja finansowa vs pozafinansowa.
10:55-11:10
PRZERWA KAWOWA
11:10-12:10
BLOK II
Moderator: Krzysztof Kaliciński
Paneliści: Andrzej Przeniosło, Aleksandra Nowak-Łobrów, Weronika Frymarska
Różnice pokoleniowe,
czyli jak dopasować styl zarządzania.
Priorytety pokolenia, różnice w sposobie rozumowania, zmiany w podejściu do kariery.
Starcie pokoleń, jak znaleźć porozumienie.
Jakie zmiany nastąpiły i jak wygląda praktyka na poszczególnych etapach zarządzania personelem – o pracownikach i kandydatach, o schematach myślowych kadry zarządzającej.
12:10-12:25
PRZERWA KAWOWA
12:25-13:20
BLOK III
Prezentacja i dyskusja: Anna Urbańska
Jak wykorzystać wiedzę o najnowszych badaniach nad mózgiem, aby Twój Gość czuł się wyjątkowo w Twoim hotelu.
Jak każda z biostruktur mózgu chce być traktowana podczas swojego pobytu w hotelu?
Czego unikać w obsłudze Gościa podczas pobytu?
Jak pozytywnie zaskoczyć Gościa, aby poczuł się wyjątkowo?
13:20-13:35
PRZERWA KAWOWA
13:35-14:30
BLOK IV
Moderatorka: Joanna Dąbrowa
Paneliści: Anika Westwood, Anna Kopienka, Kamila Wódczyńska
Zarządzanie kryzysowe w ramach HR
2 lata pandemii, a teraz wojna wpływa na personel, co wywołuje istne kryzysy.
Jak zatem dbać o dobrostan ludzi?
Jakie działania powinien i jakie może podjąć pracodawca nie ponosząc ogromnych kosztów, by dbać o ludzi tak, aby jak najdłużej zostali w organizacji?
Czy aby dbać o ludzi potrzebne są duże budżety na działania HR?
14:30-14:45
PRZERWA KAWOWA
14:45-16:00
BLOK V
PREZENTACJA - 15 min.
Goran Yordanov – Sommet Education (Les Roches & Glion)
Utrzymywanie ludzi w stanie inspiracji i motywacji, siła coachingu i uczenia się przez całe życie
_____________________
Hyde Park - czyli wspólnie postaramy się rozwiązać Wasze problemy
Jeśli myśleliście, że wysłuchaliście już wszystkich panelistów, to nic bardziej mylnego. Teraz to Wy nimi będziecie! Teraz każdy z Was ma szansę na zadanie pytania i odnalezienie odpowiedzi na nurtujące Was problemy.
Paneliści naszej konferencji pomogą znaleźć Wam rozwiązania, które usprawnią Wasz biznes.
Być może pomysł na rozwiązanie Twoich problemów ma koleżanka lub kolega z krzesła obok, jeśli tak to sprawimy, że się o tym dowiesz i na miejscu uzyskasz podpowiedzi.
To świetna okazja by podzielić się swoimi doświadczeniami i działającymi rozwiązaniami, które mogą pomóc innym w utrzymywaniu standardów jakości usług.
To pierwszy taki panel, w którym słuchacze stają się rozmówcami.
16:00-17:00
LUNCH
20:00-3:00
Gala Inspirator Horeca
Hotelowe Party
Uroczysta kolacja
Open bar
DJ