Hotel Meeting 2019 15 kwietnia 2019 Airport Hotel Okęcie

8:00 – 9:00 Rejestracja

9:00 – 10:30
Część pierwsza

10:30 – 11:00 Przerwa na kawę

11:00 – 12:30
Część druga

12:30 – 13:20 Przerwa obiadowa

13:20 – 14:30
Część trzecia

14:30 – 14:50 Przerwa na kawę

14:50 – 16:10
Część czwarta

UWAGA NOWOŚĆ!

Całodniowy warsztat dla grupy 20 osób (decyduje kolejność zgłoszeń)

Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu?

Weź udział w warsztacie dla specjalistów i kierowników działu sprzedaży. Ilość miejsc ograniczona!

Sponsorzy strategiczni

Rational
First Data Polcard® blue

Patroni medialni

Część pierwsza 9:00 - 10:30

W grupie siła – czyli jak skutecznie obniżyć koszty w hotelu

  • Marcin Mączyński

    Sekretarz generalny IGHP. Od 2016 roku pełni funkcję sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W latach 2007 – 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli. Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego. W 2014 roku został wybrany do Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Był też wiceprezesem zarządu Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce i przewodniczącym Komisji IATA w Polskiej Izbie Turystyki, a także członkiem Rady Programowej PIT. Zasiada w Komisji Współpracy z Polonią Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Kilka praktycznych przykładów

Kampanie reklamowe promujące ofertę konferencyjną hotelu należą do najdroższych. Czy koszty dotarcia do tego segmentu muszą być tak wysokie? W jaki sposób wyprzedzić konkurencję na tym polu? Zapraszam na prezentację, podczas której podzielę się z Państwem kilkoma nowymi sposobami promocji Państwa oferty MICE. Zaprezentuję działania, dzięki którym udało się obniżyć koszty tego typu kampanii

  • Krzysztof Stęplowski

    O mnie: Specjalizuje się w marketingu internetowym w hotelarstwie. Z branżą hotelarską związany od roku 2009. Prowadzi szkolenia i warsztaty, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań.

    W latach 2009 – 2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci 14 obiektów biznesowych w kraju. Od roku 2012 pomaga budować strategie obecności w sieci obiektów hotelowych i spa. Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA.

    Prowadzi popularny serwis ekspercki www.marketinghotelu.pl

     

Zarządzanie personelem – klient wewnętrzny i „dzień cudzoziemca” – case study

  • Elżbieta Nitsze

    Dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie

    Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.

    W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.

    Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez „Hotelarza” i Horwath HTL. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell’s School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy.  SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League

Guest Experience

  • Paweł Kałużny

    Paweł Kałużny – menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli (wśród obiektów znajdują się między innymi Hilton London Tower Bridge oraz Conrad Dubai)

    Od kilku lat zajmuje się prowadzeniem badań z dziedziny Neuro-gastronomii skupiających się na temacie kreowania doświadczenia w hotelu i gastronomii. Pracuje przy współpracy z uniwersytetami a zdobytą wiedzę przekuwa w działania biznesowe.  Na co dzień prowadzi kolektyw naukowo – doradczy Guest Experience Think Tank (guestexperience.art). Oraz szkołę gastronomiczną GETT Academy.

    Niektóre z otrzymanych nagród to:
    2011 – Najlepsza jakość serwisu w Hotelu marki Hilton Garden Inn w Europie
    2012 – Najlepszy pod względem serwisu Hotel w Wielkiej Brytanii 
    2013 – Najlepsza restauracja kuchni japońskiej w Londynie
    2014 – Najlepsza nowo-otwarta restauracja w Dubaju
    2015 – Doprowadzenie Hotelu Rialto z 14 miesca na 1 w ciągu 8 miesięcy / Ranking TripAdvisor
    2016-2018   Wyróżnienia Michelin oraz Trzy czapki Gault&Millau z 16pkt (4 najwyższy wynik w kraju)

10:30 – 11:00 Przerwa kawowa

Część Druga 11:00 - 12:30

Jak tworzyć działania CSR na dużą skalę, gdy mam mały budżet?

Opowiem Wam o tym dlaczego warto angażować swój biznes w działania społeczne. Czy działania CSR zarezerwowane są tylko dla dużych sieci hotelowych, jak zintegrować całą branżę by wspierać wspólny cel, jak nasze zaangażowanie wykorzystać wizerunkowo.

  • Rafał Krzycki

    Studiował zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Ekologii w Warszawie. Obecnie prowadzi firmę organizującą konferencje branżowe Hotel Meeting, Gastro Meeting, Beauty Meeting oraz jest wydawcą portalu i newslettera Horeca Business Club. Twórca pierwszego na świecie Horeca Radio. Jest pomysłodawcą i organizatorem spotkań w
    formule Business Speed Dating w Polsce, łączących dostawców z kupcami.
    Prywatnie czynnie uprawia biegi, szczególnie upodobał sobie biegi górskie. Triathlonista, ma na koncie ukończonych kilka pełnych dystansów Ironman, jest też dziesiątym Polakiem, który ukończył ekstremalne zawody Swissman. Z roweru często przesiada się na motocykl.

Dlaczego Revenue Management nie działa u mnie w hotelu?

Połączę temat szkoleń i technologi na tle dużych danych

W hotelowej restauracji – czy dostanę coś bez mięsa? O tym jak w obliczu rosnącej popularności kuchni roślinnej w mądry sposób odpowiadać na zmieniające się potrzeby gości

Trivago wskazuje na trzy kluczowe trendy, które znacząco wpływają na to jak goście odbierają swoje doświadczenie z hotelowych pobytów – personalizacja, skupienie się na dopasowaniu oferty gastronomicznej oraz rosnąca świadomość środowiskowa. W Twoim hotelu, w Twojej restauracji – goście ograniczający spożycie mięsa przestają być niszą. Podczas prezentacji dowiesz się jak w mądry sposób skorzystać z rosnącej popularności kuchni roślinnej odpowiadając jednocześnie na wspomniane wcześniej trendy

  • Maciej Otrębski

    Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy”, gdzie zajmuje się współpracą z przedsiębiorcami oraz doradztwem strategicznym w zakresie umiejętnego wykorzystania rosnącej popularności produktów roślinnych w branży spożywczej. Organizator TEDxKraków, współpracuje także z agencją strategiczną Change Pilots. Wcześniej zaangażowany w Eataway, największą platformę meal-sharingową w centralnej części Europy. Absolwent ekonomii na UEK.

3 kroki w hotelowym less waste

Zero waste – dość teorii, pomówmy o praktyce! – case study z hotelu

PREZENTACJA- główna prezentacja pokazująca 3 kroki możliwe do wykonania przez każdy hotel I praktyczne porady jak zredukować ilości wyrzucanego jedzenia:

Mierzenie odpadów

Analiza obszarów

Praktyczne rozwiązania dotyczące redukcji odpadów żywnościowych

WRAP UP- podsumowanie kroków

  • Jakub Emanuel Malec

    Executive Chef hotelu Novotel Centrum Warszawa. Doświadczenie zdobywal w hotelach różnej skali w Hiszpanii, Argentynie oraz Francji, od lat zwiazany z grupa hotelowa Orbis I Accor. Orędownik filozofii less waste, w swojej kuchni wprowadził kompleksowy program walki z marnowaniem żywności osiągając przy tym oszałamiające rezultaty i ogromne oszczędności. Swoją pasją i energią podzieli się podczas prezentacji pt. „3 kroki w hotelowym less waste”, gdzie zdradzi przepis na prowadzenie zrównoważonej kuchni i skuteczne przeciwstawienie się kulturze, w której rocznie na świecie marnuje się ponad 30% żywności

12:30 –  13:20 Przerwa obiadowa

Część Trzecia 13:20 - 14:30

Prezentacja otwierająca panel dyskusyjny

Prezentacja pokazująca jak wiele hoteli, codnohoteli i apartamentów buduje się obecnie w Polsce (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Wrocław + 3-4 wybrane kurorty) – punkt wyjścia do dyskusji, co nas czeka w najbliższym czasie

  • Marlena Kosiura

    Analityk portalu InwestycjewKurortach.pl

    Karierę rozpoczynała pracując wiele lat jako dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej specjalizujący się w tematyce politycznej
    i gospodarczej. Od kilkunastu lat związana jest
    z rynkiem nieruchomości komercyjnych (w szczególności biurowców i hoteli) oraz  mieszkaniowych. Prowadzi działania z zakresu analiz, doradztwa i consultingu dla branży nieruchomości oraz miejscowości turystycznych.

    Jest założycielem portalu InwestycjewKurortach.pl i jego głównym analitykiem. Od 2008 roku wnikliwie przygląda się rozwojowi w Polsce rynku condohoteli i apartamentów wakacyjnych, mieszkań na wynajem krótkoterminowy w kurortach i miastach, analizując nowe projekty, warunki biznesowe takich projektów, a także niejasności panujące w tym segmencie w naszym kraju.

    Jest autorem kilkudziesięciu artykułów dotyczących rynku condo oraz nieruchomości z segmentu second home w mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych.

    Wśród firm z którymi współpracowała są m.in. Czarna Góra Resort, Firmus Group, Ghelamco, Gerda Broker, Marvipol, Armstrong Building.

Panel Dyskusyjny Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych.

Rynek inwestycyjny w branży hoteli i apartamentów – spojrzenie strategiczne, czyli nieważne jak wygląda dziś, ważne jak będzie wyglądał za 2-3 lata

Koszty, przychody, zyski – na ile ważny jest w branży exel, i kiedy uzupełnić biznesplan o detale, które wyróżniają obiekt

Trendy, które zapewnią sukces na najbliższe lata

Luksus – czy polski rynek go potrzebuje, a może nie jest jeszcze gotowy na wypoczynek spod znaku premium?

Moderatorka

  • Marlena Kosiura

    Analityk portalu InwestycjewKurortach.pl

    Karierę rozpoczynała pracując wiele lat jako dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej specjalizujący się w tematyce politycznej
    i gospodarczej. Od kilkunastu lat związana jest
    z rynkiem nieruchomości komercyjnych (w szczególności biurowców i hoteli) oraz  mieszkaniowych. Prowadzi działania z zakresu analiz, doradztwa i consultingu dla branży nieruchomości oraz miejscowości turystycznych.

    Jest założycielem portalu InwestycjewKurortach.pl i jego głównym analitykiem. Od 2008 roku wnikliwie przygląda się rozwojowi w Polsce rynku condohoteli i apartamentów wakacyjnych, mieszkań na wynajem krótkoterminowy w kurortach i miastach, analizując nowe projekty, warunki biznesowe takich projektów, a także niejasności panujące w tym segmencie w naszym kraju.

    Jest autorem kilkudziesięciu artykułów dotyczących rynku condo oraz nieruchomości z segmentu second home w mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych.

    Wśród firm z którymi współpracowała są m.in. Czarna Góra Resort, Firmus Group, Ghelamco, Gerda Broker, Marvipol, Armstrong Building.

Paneliści

  • Karolina Kaim

    Od blisko 30 lat związana z polskim rynkiem nieruchomości. Współtworzyła warszawski rynek nieruchomości komercyjnych, a od kilku lat także mieszkaniowy segment luxury w stolicy. Ma unikalne doświadczenie w polskim sektorze hospitality & leisure. Jest uznanym ekspertem w segmencie nieruchomości premium.

    Od grudnia 2014 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Tacit Investment, jest odpowiedzialna za strategię i rozwój marki, która konsekwentnie tworzy nowe kategorie produktowe w segmencie projektów luksusowych i realizuje najlepsze jakościowo projekty w swojej klasie. 

    Stworzyła nową markę High Level Sales & Marketing, która najbardziej wymagającym klientom oferuje starannie wyselekcjonowane domy i apartamenty w najlepszych lokalizacjach i w najwyższym standardzie.

    Przez 15 lat budowała Platan Group, gdzie obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu bez obowiązków operacyjnych.

    W latach 1991-1999 pracowała w firmie Jones Lang LaSalle, tworząc jej podstawy na polskim rynku i biorąc udział w jej bieżących działaniach i zarządzaniu firmą.

    Jest członkiem Executive Committee ULI (Urban Land Institute w Polsce), a także Ambasadorem Fundacji White Star

  • Artur Kozieja

    Artur Kozieja, deweloper i inwestor, założyciel firmy Europlan, która od 2004 r. zajmuje się realizacją deweloperskich projektów komercyjnych i mieszkaniowych w Polsce. Współwłaściciel hoteli działających od 1999 roku na Dolnym Śląsku w tym Lake Hill Resort & SPA w Sosnówce k. Karpacza, a także hotelu Metropolo Metropolo by Golden Tulip w Krakowie. Pracował w bankowości inwestycyjnej m.in. w Credit Suisse First Boston, Morgan Stanley oraz Barclays Capital

  • Damian Rdzanek

    Od przeszło 10 lat aktywnie współpracujący na rynku polskim oraz CE w tworzeniu produktów jak również konceptów biznesowych głównie w branży FMCG Retail w tym wspierając min. restauracje i hotele. Dzięki doświadczeniom w różnych segmentach rynku konsultacyjnie dokonuje wsparcia projektów inwestycyjnych polskich oraz zagranicznych inwestorów w Polsce.

    Obecnie Dyrektor ds. Klientów Kluczowych w RATIONAL odpowiadający za najważniejsze projekty, inwestycje, kontakt z najważniejszymi partnerami biznesowymi spółki specjalizującej się w nowoczesnych technologiach wspierających procesy produkcji żywności będącej globalnym liderem w produkcji urządzeń konwekcyjno- parowych.

    Zawsze podkreśla, iż szeroko rozumiana kategoria food w której się specjalizuje dotyczy wszystkich ludzi i powinna być brana pod uwagę znacznie częściej niż ma to miejsce dziś. Jedzenie towarzyszy nam każdego dnia, a dobry koncept foodowy może przyciągać uwagę, klientów co jest już bardzo doceniane w zorganizowanych powierzchniach komercyjnych czerpiących zyski z najmu, a tym samym łączących różne kategorie produktów sterując ruchem w zarządzanych obiektach.

    Pasjonat w tworzeniu konceptów oraz budowaniu wiedzy i świadomości u partnerów biznesowych w obszarach food, PR, Marketingu, generalnego rozwoju biznesu związanego z obszarem komercyjnym.

14:30 – 14:50 Przerwa kawowa

Część Czwarta 14:50 - 16:10

Jak „obejść” Booking i zwiększyć ilość rezerwacji przez własną stronę www.

  • Bartosz Paczyński

    Właściciel

    Content Hero

    Wykorzystuje Social Media do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 10 lat wspiera firmy w działaniach SEM i jest Certyfikowanym Partner Google AdWords.
    Prowadzi agencję Social Media Content Hero wyspecjalizowaną w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google AdWords.
    Trener i Szkoleniowiec.

    W jego portfolio znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Tajskie Spa, Huawei, Ladies First, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.

     

Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w internecie? Studium przypadku

  1. Wizerunek firmy, a wpływ opinii w Internecie
  2. Jak radzić sobie z krytyką i jak dbać o swój wizerunek? 7 kroków jak poradzić sobie z negatywnymi opiniami dotyczącymi naszego obiektu/lokalu?
  3. Jak samodzielnie usunąć opinię o firmie (obiekcie hotelowym) z Google?
  4. W jaki sposób wymusić usunięcie opinii?
  5. Odpowiedzialność autora opinii i odpowiedzialność administratora strony.
  6. Do więzienia – czyli o prywatnym akcie oskarżenia!
  7. Studium przypadku
  • Mikołaj Ostrowski

    Adwokat i założyciel OWIW Legal. Absolwent aplikacji sądowej i adwokackiej. Ekspert w branży hotelowej. W szczególności doradza prawnie i biznesowo właścicielom i menadżerom hoteli.

Ile tracisz na oszustach?

Oszustwa to zmora każdego prowadzonego biznesu. Zgodnie z analizami EY oraz PwC generują straty w wysokości ok. 3-8% obrotów. Średni czas trwania oszustw to 7 lat.

W branży hotelowej traci się codziennie z powodu niesolidności menagerów, pracowników i kooperantów a także klientów.

W krótkiej prezentacji poznają Państwo:

– Gdzie i jak jesteście oszukiwani?

– Jak dzisiaj skutecznie się z tym walczy?

  • Michał Czuma

    Niezależny ekspert prowadzący własną firmę doradczą MC Consulting zajmującą się wspieraniem firm w sytuacjach kryzysowych. Od przeszło 20 lat zajmuje się tematyką oszustw oraz bezpieczeństwa inwestycji. Wcześniej przez 3 lata doradca zarządu, organizator i dyrektor Biura Przeciwdziałania Wyłudzeniom w PKO Leasing SA. W latach 2009-2014 pracował jako I zastępca dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa PKO Banku Polskiego. W 2012 stworzył od podstaw Biuro Antyfraudowe PKO BP, którym później kierował przez 3 lata. Pracował jako ekspert odpowiedzialny za bezpieczeństwo inwestycji i doradca zarządu. Większość swojej drogi zawodowej poświęcił zagadnieniom bezpieczeństwa na styku z biznesem. Był managerem i doradcą w wielu firmach prywatnych i państwowych takich jak Poczta Polska, Bank Pocztowy, Bank Handlowy, PZU, RUCH S.A czy Emax S.A. Jako pełnomocnik Zarządu Hortex S.A odpowiadał za inwestycje na rynkach wschodnich i nadzorował m.in. bezpieczeństwo inwestycji na tamtym terenie w czasie najbardziej gorących wydarzeń politycznych, zachodzących w krajach byłego ZSRR. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i ceniony od wielu lat ekspert ds. fraudów i bezpieczeństwa

Dlaczego polubiłem RODO w hotelu? – Case study

Ten skrót przez ostatni rok budził wiele emocji i obaw. Mija prawie rok od kiedy wdrożyliśmy RODO i chciałbym pokazać dlaczego RODO pomogło nam w staniu się lepszym hotelem dla Gości. Praktyczne aspekty wdrożenia RODO w hotelu z perspektywy Gości oraz pracowników.

  • Dyrektor Hotelu Afrodyta**** Business & SPA

    Specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedłem drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią mnie za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiałem jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne.

Wymiana voucherów, konkursy wizytówkowe i zakończenie konferencji 16:10 - 16:30

UWAGA NOWOŚĆ!

(WYPRZEDANE!!!)

Całodniowy warsztat dla grupy 20 osób (decyduje kolejność wpłat)

Warsztat odbywa się w oddzielnej sali, równolegle do merytorycznej części konferencji

Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu. Warsztaty dla specjalistów

Opis warsztatu

Ten warsztat to spotkanie praktyków. Pokażemy na konkretnych przykładach jak można w prosty sposób usprawnić pracę działu sprzedaży. Jak powinna wyglądać oferta, kontakt z klientem, proces realizacji, jak ważna jest wewnętrzna komunikacja i umiejętność motywacji zespołu. Jak rozmawiać z klientem po realizacji.  Chcemy, abyście stali się czujni, nie popadali w rutynę z jednej strony, a z drugiej wiedzieli jak ważne jest wprowadzanie standardów i dostarczanie narzędzi działowi sprzedaż do efektywnej pracy. Raporty, analiza danych, omawianie wyników, a przede wszystkim świadomość, które dane są dla nas istotne i jakie możemy wyciągnąć z nich wnioski są podstawą do osiąganie lepszych wyników Dobry manager ma wiedzieć co trzeba zrobić aby usprawnić pracę i jak to w praktyce przeprowadzić. Musi mieć świadomość zagrożeń, ale i możliwości rozwiązania problemów.

Dlaczego warto?

Sprzedaż w hotelarstwie dynamicznie się zmienia, czy nadążamy za zmianami? Bywa z tym różnie. Dzisiaj w wyniku rosnącej podaży obiektów i kurczącej się ilości zapytań do obiektów, konieczne staje się właściwe aktywizowanie sprzedaży i analizowanie posiadanych danych oraz kontaktów do firm. Będziesz wiedzieć:
– na jakie aspekty oferty zwraca uwagę klient, jak podkreślać atuty, jak tworzyć kalkulacją
– na jakie działa w kontakcie z klientem zwrócić szczególną uwagę
– jak automatyzować etapy procesu sprzedażowego- jak wzajemnie się motywować
– z jakich konkretnych raportów wziętych z praktyki pracy działów sprzedaży korzystać,  co to daje w skali obrotów finansowych, satysfakcji firm oraz jak ważne jest to rozwiązanie przy spadającej ilości zapytań w sytuacji większej ilości obiektów w sektorze spotkań firmowych i eventów.

1. Dlaczego mamy problemy ze sprzedażą oferty 9.00 - 10.30

2. Komunikacja w hotelu podczas realizacji i co po... 10.45 - 12.05

3. Co i jak analizować w sprzedaży, co musimy wiedzieć 13.00 - 14.30

  • Dyrektor Hotelu Afrodyta**** Business & SPA

    Specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedłem drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią mnie za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiałem jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne.

  • Blanka Retmańska-Man – Prezes Idea Profit Sp. z o.o.

    Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych.

    Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM. 

    Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych.

    Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w  „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych.

    Współautor portalu do rezerwacji online imprez.

    Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych.

    Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea.

    Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych

    Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.

    Z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami.

    Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.

    „Jestem dumna z tego, że mogę przyczynić się do rozwoju branży eventowej”.

Cena 299 zł brutto. Liczba miejsc ograniczona do 20

W cenie całodniowe szkolenie, konsultacje ze szkoleniowcami, przerwy kawowe, obiad,

wstęp na konferencję Hotel Meeting oraz część wystawienniczą